Foto: Avion Shopping Park Bratislava 25. novembra (OTS) - Tretina zákazníkov s výberom darčekov počká až do poslednej chvíle a iba 14 percent ľudí kupuje darčeky počas roka. Približne 60 % ľudí kúpi darčeky do sumy 200 eur. Vyplýva to z novembrového online spotrebiteľského prieskumu AVIONU.
„Trend potvrdzuje aj návštevnosť centra. Už teraz vidno na zvýšenom počte návštevníkov, že ľudia začínajú nakupovať vianočné darčeky. Očakávame nárast návštevnosti až do Štedrého dňa,“ povedala
Katarína Michaliaková, marketingová manažérka nákupného centra AVION v Bratislave.
Podľa prieskumu
takmer 80 % ľudí bude nakupovať darčeky v nákupných centrách, pätina využije na nákup internet.
„Naše nákupné centrum ponúka zákazníkom niečo, čo im žiadny e-shop neponúkne – a to je vianočná atmosféra doplnená úplne novou výzdobou a množstvom zaujímavých podujatí. Vianočný čas spríjemníme zákazníkom rôznymi aktivitami – pre rodičov s deťmi sme pripravili vianočné rozprávky, detské dielne, akustické minikoncerty, budeme rozdávať nealkoholický vianočný punč a každému zákazníkovi zabalíme darček bezplatne,“ doplnila
Katarína Michaliaková.
AVION tento rok predstavil návštevníkom aj úplne novú vianočnú výzdobu.
„Inšpirovali sme sa prírodnými materiálmi a tradičnými slovenskými vianočnými zvykmi, ktoré sme chceli preniesť do súčasnej modernej doby. V AVIONE nájdete vianočné stromčeky visiace zo stropu ozdobené šiškami či jabĺčkami tak, ako to bolo v minulosti. V centre návštevníci nájdu množstvo dekorácií od remeselníkov aj interaktívne scénky ako kúzelný les či vianočný stromček so šmykľavkou. Veríme, že návštevníkom AVIONU spríjemníme predvianočné stretnutia a uľahčíme im prípravu na najkrajšie sviatky roka,“ dodala
Katarína Michaliaková.
Foto: Avion Shopping Park
Foto: Avion Shopping Park
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR