Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

07. marca 2011

Bankoví klienti sú ochotní si za služby platiť viac



Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené ...



Zdieľať
bankovky penazenka Ilustračné foto: SITA/Jozef JakubčoBRATISLAVA 7. marca (WEBNOVINY) - Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené banky, teda tie, ktoré sú najatraktívnejšie pre klienta, boli schopné účtovať si o 65 % vyššie ročné poplatky za také štandardizované produkty, ako je napríklad debetná karta, než tie banky, ktoré sa v hodnotení umiestnili najnižšie. "Výskum potvrdil naše očakávania, že klient je ochotný priplatiť si za lepšie zákaznícke služby. Klienti sa v skutočnosti nesťažujú na vysoké poplatky. Čo im však vadí je, keď sa im nedostávajú adekvátne služby za ich peniaze," uviedol vedúci partner poradenských služieb pre finančné inštitúcie v regióne strednej a východnej Európy PwC Chris Barrett.

Poradenské spoločnosti PwC a Senteo Inc prezentovali výsledky každoročného prieskumu v sektore retailového bankovníctva "Index hodnotenia skúseností zákazníkov: Stav retailového bankovníctva po finančnej kríze". Prieskum zahŕňa 90 retailových bánk zo Slovenska, Českej Republiky, Ruska a Ukrajiny a hodnotí ich na základe piatich základných ukazovateľov klientskej spokojnosti: Značka, Komunikácia, Prostredie, Ponuka a Kultúra. Index nehodnotil finančné inštitúcie iba z pohľadu klienta, ale taktiež analyzoval náklady a benefity proklientského správania samotnej banky.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Z Líbye pred nepokojmi ušlo 25 Slovákov, z toho päť detí
<< predchádzajúci článok
Výsledky PISA 2009 sú pre slovenskú vládu výzvou