![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Streda 12.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Svätopluk
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
07. marca 2011
Bankoví klienti sú ochotní si za služby platiť viac
Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené ...
Zdieľať
Ilustračné foto: SITA/Jozef JakubčoBRATISLAVA 7. marca (WEBNOVINY) - Klienti sú ochotní platiť za bankové služby viac peňazí v prípade, že dostanú kvalitu, za ktorú si platia. Ako ďalej vyplýva z prieskumu PwC, vysoko hodnotené banky, teda tie, ktoré sú najatraktívnejšie pre klienta, boli schopné účtovať si o 65 % vyššie ročné poplatky za také štandardizované produkty, ako je napríklad debetná karta, než tie banky, ktoré sa v hodnotení umiestnili najnižšie. "Výskum potvrdil naše očakávania, že klient je ochotný priplatiť si za lepšie zákaznícke služby. Klienti sa v skutočnosti nesťažujú na vysoké poplatky. Čo im však vadí je, keď sa im nedostávajú adekvátne služby za ich peniaze," uviedol vedúci partner poradenských služieb pre finančné inštitúcie v regióne strednej a východnej Európy PwC Chris Barrett.Poradenské spoločnosti PwC a Senteo Inc prezentovali výsledky každoročného prieskumu v sektore retailového bankovníctva "Index hodnotenia skúseností zákazníkov: Stav retailového bankovníctva po finančnej kríze". Prieskum zahŕňa 90 retailových bánk zo Slovenska, Českej Republiky, Ruska a Ukrajiny a hodnotí ich na základe piatich základných ukazovateľov klientskej spokojnosti: Značka, Komunikácia, Prostredie, Ponuka a Kultúra. Index nehodnotil finančné inštitúcie iba z pohľadu klienta, ale taktiež analyzoval náklady a benefity proklientského správania samotnej banky.
