Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

BILLA má nos na kvalitné slovenské potraviny. Potvrdzuje to v pokračovaní projektu Doba slovenská



Syry z liptovských pasienkov, oravská slanina či jahody zo Žitného ostrova. Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, a teda zaručene kvalitné a čerstvé. Na fakt, že vôňa je jednou ...



Zdieľať
doba slovenska_01 676x451 3.6.2022 (Webnoviny.sk) - Syry z liptovských pasienkov, oravská slanina či jahody zo Žitného ostrova. Potraviny pôvodom zo Slovenska sú voňavé, a teda zaručene kvalitné a čerstvé. Na fakt, že vôňa je jednou z najdôležitejších vlastností výrobkov, upozorňuje spoločnosť BILLA v novej komunikačnej línii svojho uceleného konceptu Doba slovenská. V minulom roku sa v sieti BILLA predalo takmer 319 miliónov slovenských potravín, s nárastom v kategóriách mäso, ovocie a zelenina, pečivo či lahôdky a bagety. Celkový obrat slovenských potravín stúpol v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 o 1,9 milióna eur.


Čoraz viac slovenských spotrebiteľov si pri kúpe potravín všíma krajinu pôvodu, pričom uprednostňuje chutné a kvalitné výrobky zo Slovenska. Aj preto lokálnych pestovateľov a chovateľov podporuje spoločnosť BILLA v projekte Doba slovenská, ktorý sa medzi zákazníkmi teší veľkej obľube. Tento projekt bol spustený presne pred dvomi rokmi, pričom vyjadruje hrdosť na kvalitné lokálne potraviny a ctí si prácu slovenských farmárov. Zároveň Doba slovenská prispieva k znižovaniu uhlíkovej stopy spoločnosti BILLA, keďže vzdialenosť výrobkov do cieľových predajní je minimálna.

"V minulom roku si Slováci v našich predajniach zakúpili takmer 319 miliónov slovenských výrobkov. Nárast predaja sme zaznamenali najmä pri mäse a lahôdkach, ale ľudia si častejšie do nákupných košíkov vkladali aj slovenské pečivo či ovocie a zeleninu z domácich sadov. Slovenský pôvod má pritom v sezóne viac ako 55 % množstva ovocia a zeleniny v našich predajniach," povedala Albena Georgieva, prevádzková riaditeľka spoločnosti BILLA. Celkový obrat slovenských potravín sa v roku 2021 v porovnaní s rokom 2020 zvýšil o 1,9 milióna eur na takmer 326 miliónov eur. Slovenské výrobky sa vďaka BILLA a jej privátnym značkám okrem toho dostávajú aj do zahraničia, pričom ide najmä o bryndzu, klobásy, ovocné šťavy, sendviče, ale aj o hygienický sortiment.


Nos na slovenskú kvalitu


V novej komunikačnej línii projektu Doba slovenská BILLA stavila na dôležitosť vône, teda charakteristickej vlastnosti potravín, ktorú si zákazník všíma už v obchode. Vôňa je znakom kvality i čerstvosti a vyznačujú sa ňou všetky potraviny vyrobené poctivými slovenskými pestovateľmi a chovateľmi. V oddelení pečiva rozvoniava v predajniach BILLA chrumkavý chlieb, chladiacim pultom dominujú voňavé klobásy či šunky s vysokým podielom mäsa, v oddelení ovocia a zeleniny sa mieša sladká vôňa ovocia so zemitou arómou čerstvej zeleniny. "Cieľom našej novej kampane Doba slovenská je poštekliť  v ľuďoch zmysly, ale najmä pocítiť hrdosť na slovenské produkty. S príjemnými vôňami sa stretávame po celý život a mnohé z nich objavujeme vďaka domácej kuchyni tvorenej slovenskými ingredienciami. To je hlavný dôvod, prečo chceme zákazníkov inšpirovať k tomu, aby sa zhlboka nadýchli lokálnych potravín," vysvetlila Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

Informačný servis


Zdroj: Webnoviny.sk - BILLA má nos na kvalitné slovenské potraviny. Potvrdzuje to v pokračovaní projektu Doba slovenská © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kto nahradí Hliváka vo funkcii predsedu ÚVO? Záujemcovia o kandidatúru musia splniť niekoľko podmienok
<< predchádzajúci článok
Pro-rodinné organizácie: Pevne veríme, že prezidentka Čaputová je aj prezidentkou rodín