Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

14. júna 2011

Bratislavskú MHD oživí nová televízia



Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory. Ide o novú, neterestriálnu televíziu ...



Zdieľať
elektricka Foto: Ilustračné foto SITA/Michal BurzaBRATISLAVA 14. júna (WEBNOVINY) - Vo vybraných autobusoch a električkách mestskej hromadnej dopravy v Bratislave pribudli nové LED a LCD monitory.


Ide o novú, neterestriálnu televíziu See & Go (uzavretý vysielací okruh), ktorá bude interaktívnou a zároveň náučno – populárnou formou vzdelávať i zabávať cestujúcu verejnosť a to najmä v oblasti environmentu.

Agentúru SITA o novinke informovala Dominika Pastoreková zo spoločnosti Bigmedia, s.r.o. Televízia See & Go a jej obsah je pre cestujúcu verejnosť úplne zdarma a realizácia projektu nemá akýkoľvek vplyv na cenu cestovného. "Všetky náklady spojené s realizáciou projektu, technická implementácia i pravidelná prevádzková podpora a podobne ide výlučne na ťarchu spoločnosti See & Go, bez akejkoľvek finančnej účasti Dopravného podniku, ktorý sa žiadnym finančným spôsobom nepodieľal a ani podieľať na tomto projekte nebude," uviedla Pastoreková.


Peniaze potečú z reklamy

Obrazovky inštalujú práve v týchto dňoch. V priebehu júna by mali nainštalovať prvých 100 LED monitorov do autobusov a električiek. Do konca roka by obrazovky mali pribudnúť v 80 nízko podlažných autobusoch, prípadne električkách. Televíziou vybavia aj šesť špeciálnych autobusov s mechanikou nastupovania pre hendikepovaných Bratislavčanov.

Televízia prinesie cestujúcej verejnosti bezplatne okrem dokumentárnych a environmentálnych filmov i spravodajské informácie v podobe titulkových správ. Tie budú umiestnené v dolnej časti obrazovky a ponúknu aktuálne všeobecné spravodajstvo z domova i zo zahraničia, tiež lokálne spravodajstvo o živote mesta, informácie z kultúry, športu i o počasí. Spravodajský titulkový blok budú online aktualizovať minimálne dvakrát denne.

Projekt bude od septembra financovaný výhradne z predaja reklamy, ktorá bude tvoriť minoritný podiel z vysielaného obsahu televízie (max. 20 percent z denného vysielacieho času). Podľa Pastorekovej bude mať príjmy z reklamy aj dopravný podnik. Hlavnú dramaturgickú os televízie budú tvoriť profesionálne dokumentárne filmy z celého sveta, simultánne dabované, predovšetkým s problematikou ochrany a tvorby životného prostredia, fauny a flóry, vedy i výskumu, zavádzania nových, progresívnych technológií a pod. Programová štruktúra bude doplnená aj krátkymi reklamnými blokmi.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Áno, som milionár, vraví Trnka poslancom
<< predchádzajúci článok
EK navrhuje znovuzavedenie víz pre balkánske krajiny