
12.6.2025 (SITA.sk) - Vášeň, súdržnosť a energia, ktorá spája ľudí bez ohľadu na vek, pohlavie, pôvod či jazyk – to je futbal. Od 11. júna sa Slovensko stane dejiskom Majstrovstiev Európy a privíta prestížny šampionát UEFA U21 EURO 2025. Pri tom nebude chýbať maloobchodný reťazec Lidl. Diskont je hrdým generálnym partnerom Slovenského futbalového zväzu a zároveň oficiálnym národným sponzorom Majstrovstiev Európy hráčov do 21 rokov.
"
Podporou tohto turnaja chceme vyslať jasný signál, že mladí ľudia si zaslúžia našu podporu, pozornosť a dôveru. Oni totiž tvoria budúcnosť, nielen futbalu, ale celej spoločnosti, a práve šport im môže pomôcť nájsť tú správnu cestu a inšpiráciu. Sme veľmi hrdí, že môžeme podporiť hráčov do 21 rokov na ceste za ich športovými snami," povedal Branislav Brzula, obchodný riaditeľ Lidla pre starostlivosť o zákazníkov.
Pripravení na veľký výkop
Futbalové šampionáty sú udalosťou, ktorá spája komunity, rodiny i priateľov. Inak tomu nie je ani v prípade majstrovstiev mladých talentov. Majstrovstvá Európy vo futbale hráčov do 21 rokov sú predovšetkým o budúcich futbalových hviezdach, ktoré dnes robia prvé kroky v medzinárodnom futbale, no zajtra môžu stáť na vrchole. Šampionát sa na Slovensku konal už v roku 2000 a vtedy sa na našich trávnikoch preháňali dnes už legendy svetového futbalu ako Španieli Xavi a Carles Puyol, Angličania Frank Lampard či Jamie Carragher, Taliani Andrea Pirlo a Gennaro Gattuso.
V poradí už 25. Majstrovstvá Európy sa uskutočnia od 11. do 28. júna na Slovensku. Zápasy sa odohrajú v 8 mestách po celej krajine. Šampionátu sa zúčastní 16 tímov a po prvýkrát bude hostiť takýto veľký turnaj v počte reprezentácii jeden usporiadateľ. Na Slovensko tak pricestujú mladé futbalové talenty z celého kontinentu.
Podujatie bude výnimočnou udalosťou nielen pre slovenský šport, ale aj pre desaťtisíce fanúšikov. Počas celého šampionátu budú v mestách hostiacich zápasy pripravené Lidl Fan zóny – živé miesta plné emócií. Fanúšikovia sa v nich môžu zapojiť do rôznych aktivít a naplno si vychutnať futbalovú atmosféru. Nechýba ani čerstvé a zdravé občerstvenie z Lidla. Týmto spôsobom chce diskont inšpirovať aj mladú generáciu, aby spájala pohyb s vedomým výberom jedla. Pretože zdravý životný štýl sa začína každodennými rozhodnutiami.
Okrem toho si Lidl pre fanúšikov futbalu pripravil aj mnohé ďalšie sprievodné aktivity. "
Pre zákazníkov sme pripravili niekoľko súťaží, vďaka jednej z nich si deti vychutnajú nezabudnuteľný zážitok v podobe sprievodu hráčov na slovenských zápasoch a finále, a futbalovú atmosféru posilníme aj vo fan zónach po celom Slovensku," vysvetlil Branislav Brzula. Súťažiacim reťazec doprial skutočne zaujímavé a výnimočné ceny. "
Vďaka súťaži si dvanásť šťastlivcov užilo zážitkovú večeru s mužskou reprezentáciou. Aktuálne môžu zákazníci prostredníctvom Lidl Plus súťažiť o lístky na semifinálové a finálové zápasy," uzavrel obchodný riaditeľ.
Partnerstvo, ktoré má zmysel
Lidl je čerstvou posilou Slovenského futbalového zväzu od marca minulého roka, a to ako generálny partner. Okrem mužského A-tímu podporuje všetky reprezentácie vrátane ženskej, mládežníckych aj detských projektov. Futbal a Lidl spája hneď niekoľko vecí – je to jednoznačne zdravý životný štýl, dôraz na kvalitu, ťah na bránku či dynamiku a vďaka spolupráci už aj spoločná cesta za športovými víťazstvami. Obchodný reťazec je jednotkou v čerstvosti a kvalite, čo dlhodobo potvrdzujú tí najdôležitejší - zákazníci. Tieto atribúty Lidl prináša aj do samotnej hry a na trávniky.
Po skončení európskeho šampionátu hráčov do 21 rokov sa pozornosť upriami na Švajčiarsko, kde sa od 2. júla bude konať UEFA Women’s EURO 2025. Lidl nechýba ani pri tomto kontinentálnom turnaji a je jeho medzinárodným sponzorom. Prostredníctvom Majstrovstiev Európy žien UEFA 2025 spoločnosť Lidl posilňuje svoj dlhodobý záväzok podporovať ženský šport a zdravé rozhodnutia. Touto spoluprácou dáva reťazec jasne najavo, že podpora ženského športu, rovnosť príležitostí a podpora všetkých talentov sú preň kľúčové. V rámci tejto aktivácie Lidl spustí iniciatívy zamerané na vzdelávanie v oblasti výživy, posilnenie postavenia mládeže a inklúziu – podporu fanúšikov aj hráčok na ihrisku aj mimo neho. Pretože futbal aj Lidl sú tu pre všetkých.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Budúce európske futbalové superhviezdy prichádzajú na Slovensko! © SITA Všetky práva vyhradené.