Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

20. decembra 2011

Centrál prilákal nové značky na trhu



Nákupné centrum multifunkčného projektu Centrál, ktorého otvorenie sa očakáva na jeseň 2012, je ku koncu tohto roka obsadené na takmer 75%. Záujem prejavili významné značky vo svete retailu, pričom ...



Zdieľať
central nakupne centrum BRATISLAVA 20. decembra (WBN/PR) - Nákupné centrum multifunkčného projektu Centrál, ktorého otvorenie sa očakáva na jeseň 2012, je ku koncu tohto roka obsadené na takmer 75%. Záujem prejavili významné značky vo svete retailu, pričom viaceré z nich sa rozhodli vstúpiť na slovenský trh nákupných centier práve v rámci projektu Centrál.


Investor, slovenská developerská spoločnosť Immocap Group spolupracuje na projekte nákupného centra s rozlohou 36 000 m2 pre viac ako 140 obchodov so spoločnosťou ECE, ktorá je najväčším prevádzkovateľom nákupných centier v Európe. ECE v súčasnosti riadi 137 prémiových nákupných centier, pričom projekt pri Trnavskom mýte je jej jediným partnerským projektom na Slovensku.

K značkám, pre ktoré bude Centrál slovenskou premiérou na trhu nákupných centier, patrí česká firma Pompo, prevádzkujúca najväčšiu sieť predajní hračiek v Českej republike. Centrál bude zároveň prvým miestom v Bratislave, kde zákazníci nájdu originálne značkové obchody štýlovej talianskej módy Liu Jo, U.S. Polo Assn., ako aj predajňu obuvi Aldo, ktorá bude súčasťou medzinárodnej siete s viac ako 1600 obchodmi v USA, Kanade, Veľkej Británii či Írsku. Svoju jedinú predajňu na Slovensku tu bude prevádzkovať obľúbená francúzska značka Lacoste a belgický čokoládový obchod najvyššej kvality Jeff de Bruges.

„Vysoký záujem budúcich nájomníkov si vysvetľujeme atraktívnosťou Centrálu, jeho strategickou polohou v širšom centre mesta, ako aj ideálnou skladbou projektu, ktorý okrem nákupného centra ponúkne aj kancelárske priestory najvyššieho štandardu s prenajímateľnou plochou 19 000 m2, 4-hviezdičkový hotel, relaxačno-športové centrum na ploche 2000 m2 a jedinečný zelený park na streche nákupného centra, určený širokej verejnosti“, povedal Martin Šramko, investičný riaditeľ spoločnosti Immocap Group.

Súčasťou nákupného centra budú obľúbené značky ako Billa, C&A, New Yorker, Intersport, Electroworld, Panta Rhei, DM, Exisport, nový koncept EXIsportu - RESHOES, Adidas - vlajková loď na ploche 400 m2 s kompletnými kolekciami Performance a Originals, Orsay, Deichmann, Tally Weijl, Salamander, Palmers, Triumph, Mango, Guess Jeans či Gant, ktorý tu otvorí svoju vlajkovú predajňu so sekciami Gant Man a Gant Woman. V mixe nájomcov nájdu zákazníci aj predajne Motivi, Geox, Ecco, Vagabond multibrandový obchod, Carpisa, Bagger, Tezenis, Intimissimi, Calzedonia, Storm, Marrionnaud, Yves Rocher, Klenoty Aurum, Présence, Bijou Brigitte a mnohé ďalšie. Významným spôsobom bude zastúpený i sektor služieb pre zákazníkov: či už mobilní operátori Orange, Telekom, O2, ale aj Slovenská sporiteľňa, Tatra banka i VÚB banka - významné retailové banky na Slovensku, ďalej Fax Copy, kľúčová služba Top Service, papiernictvo Pirex, dve kaderníctva, jedinečný detský kútik s hracou plochou nielen v interiéri, ale aj v exteriéri. Intenzívne rokovania sa vedú i o zriadení plnohodnotnej pobočky Slovenskej pošty.

O spoločnosti Immocap Group

Immocap Group, a.s. je jednou z najvýznamnejších developerských spoločností na Slovensku s viac ako 15-ročnou históriou. Jednou z jej prvých aktivít bola výstavba troch biznis centier v administratívnej zóne na Prievozskej a Plynárenskej ulici v Bratislave – Business Center BBC III,IV a V s plochou viac ako 60 000m2. Developer svoje aktivity neskôr rozšíril aj do Maďarska, kde vlastnil jedno z najvýznamnejších administratívnych centier – Buda Square. Do portfólia Immocap Group patrí aj výstavba 134 rodinných domov na Čiernej vode pri Bratislave a v súčasnosti investor pripravuje projekt pre voľnočasové aktivity v Piešťanoch s názvom Bana Thermal. Kľúčovým projektom spoločnosti je multifunkčný komplex Centrál. Spoločnosť úspešne spolupracovala a realizovala transakcie s viacerými renomovanými medzinárodnými investormi - Heitman, BSR Europe, GE Capital, Mota Engil a

O spoločnosti ECE

ECE je najväčším prenajímateľom, správcom a vlastníkom nákupných centier v Európe, s viac ako 45 - ročnou skúsenosťou na trhu. V súčasnosti riadi 137 nákupných centier v Nemecku, Poľsku, Maďarsku, Česku, Rakúsku, Grécku, Turecku, Bulharsku, Rusku, Litve, Rumunsku, Španielsku, Švajčiarsku či v Katare. Ďalších približne 19 projektov je v štádiu prípravy. ECE zamestnáva viac ako 3 000 špecialistov. Aktuálny obrat spravovaných nákupných centier predstavuje 16 mld. eur
V rámci 137 nákupných centier prevádzkuje ECE v blízkom okolí nákupné centrá v Maďarsku - Árkád Győr, Árkád Budapešť, v Poľsku – Galeria Krakowska, v Českej republike - Galerie Vaňkovka Brno, Olympia Brno, Arkády Pankrác Praha, v Rakúsku - Bahnhofcity West Viedeň a pracujú na projekte Bahnhofcity Hauptbahnhof Viedeň.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Umelci budú platiť odvody len z aktívnych príjmov
<< predchádzajúci článok
Nový most cez rieku Poprad je sprístupnený pre chodcov