Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

25. januára 2013

Český McDonald´s dúfa, že na trápnom videu dobre zarobí



Pražská pobočka reťazca reštaurácii s rýchlym občerstvením McDonald´s zareagovala na kritické aj zábavné ohlasy k jej náborovému videu, ktoré sa tento týždeň stalo hitom na sociálnych ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 25. januára (WEBNOVINY) - Pražská pobočka reťazca reštaurácii s rýchlym občerstvením McDonald´s zareagovala na kritické aj zábavné ohlasy k jej náborovému videu, ktoré sa tento týždeň stalo hitom na sociálnych sieťach.


Pre návštevníkov fast foodu McDonald´s na pražskom Václavskom námestí pripravili "Špeciálne uhorkové menu" za "Jirkovu cenu". Ponuku zverejnili na svojom Facebooku.

Podmienkou je, aby zákazníci povedali obsluhujúcemu personálu "kúzelnú" formulku: Zabudol som na uhorku ("Zapoměl jsem na okurku" - pozn. red.).

Video, ktoré malo pôvodne prilákať nových zamestnancov k práci v McDonald´s, vyvolalo vlnu posmešných reakcií. Niektoré české média ho prirovnávali k "starému nemeckému pornu bez sexu".

Najviac u divákov rezonovala práve veta postavy Jirka, ktorý mal zaúčať novozamestnanú študentku Katku. Tá počas prípravy cheeseburgeru zabudla na uhorku, na čo ju Jirka patrične upozornil vetou: "Zabudla si na uhorku.".

Táto veta sa rýchlo stala námetom na desiatky paródií na internete. Český McDonald´napriek tomu dúfa, že video im neprinesie len nových pracovníkov, ale aj veľa zákazníkov.
 


Český McDonald´s

Český McDonald´s

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Euro posilnilo voči doláru a jenu
<< predchádzajúci článok
Muž číslo dva al-Kájdy je zrejme mŕtvy