Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

DHL Parcel spúšťa prvú štandardizovanú zásielkovú službu v Európe



Od 1. septembra 2015 ponúka DHL Parcel novú medzinárodnú službu DHL Parcel Connect. Vďaka tejto novej službe môžu zákazníci získať rovnakú vysokú úroveň štandardizovaných služieb v ...



Zdieľať
Foto: DHL Parcel
Bratislava 9. septembra (OTS) - Od 1. septembra 2015 ponúka DHL Parcel novú medzinárodnú službu DHL Parcel Connect. Vďaka tejto novej službe môžu zákazníci získať rovnakú vysokú úroveň štandardizovaných služieb v rámci siete DHL Parcel, či už sú na Slovensku, v Česku, Poľsku, Rakúsku, Belgicku, Luxembursku alebo Holandsku.


Foto: DHL Parcel
Spustenie nového produktu predstavuje ďalší významný míľnik v rozvoji európskej balíkovej siete. V prvej fáze smeruje služba Connect najmä na internetových predajcov na Slovensku, v Česku, v Poľsku, Rakúsku, Belgicku, Luxembursku a v Holandsku, ktorí chcú predávať a posielať tovar do zahraničia. Okrem výhodnej ceny nová služba zahŕňa mnoho ďalších výhod, ako je napríklad pravidelné vyzdvihovanie balíkov, automatické poistenie za stratu či poškodenie, kontinuálne sledovanie zásielok a ďalší rad online služieb v rámci balíkovej prepravy.

Oblasť e-commerce zostává dynamickým trhovým prostredím s vysokým potenciálom, v ktorom vidíme obrovské množstvo príležitosti k rastu, najmä v medzinárodnej balíkovej preprave. Chceme podporovať našich zákazníkov v ich snahe využiť tohto potenciálu tým, že medzinárodné zasielateľské služby čo najviac zjednodušíme. Plánujeme to dosiahnuť tak, že budeme neustále rozvíjať a prepájať na medzinárodnej báze našu infraštruktúru a služby, pretože jednotné štandardy služieb sú základným predpokladom pre bezproblémovú prepravu tovaru cez hranice,“ povedal Pavel Horák, konateľ DHL Parcel Slovensko.

Služba DHL Parcel Connect zahŕňa priamu interakciu s príjemcami a aplikuje ju v rámci celej európskej siete. Tím zabezpečí, že zákazníci dostanú svoje zásielky čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie. Medzi štandardné služby patrí oznámenie o dni doručenia, v najbližšom období na Slovensku i doručenie na Parcel Shopy alebo pripravovaná medzinárodná služba vrátenia tovaru. Z toho môžu priamo ťažiť internetoví predajcovia, pretože spokojní koneční zákazníci môžu poskytovateľa služieb a predajcu hodnotiť a ich priazeň pomôže podnikanie úspešne rozvíjať.

Našim cieľom je, aby sa doručenie do cieľovej krajiny čo najviac zjednodušilo, bez ohľadu na to, či bol balík poslaný z Viedne, Amsterdamu alebo z Bratislavy. Zákazníci v digitálnom svete sú zvyknutí na pružnosť a pohodlnosť online nakupovania. To, aby táto pružnosť a pohodlnosť boli v ‚reálnom svete‘ zachované, chápeme ako naše poslanie,“ dodal Pavel Horák.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tri firmy žiadajú od štátu investičnú pomoc vo výške 3,63 milióna eur
<< predchádzajúci článok
Samospráva: Zistenia auditu v Dopravnom podniku Bratislava sú závažné