|  | 
09. januára 2008
 Zmena súvisí s ukončením financovania týždenníka Domino efekt zo strany doterajšieho nakladateľa – spoločnosti Bratislava Media House a.s. Dôvodom boli rozdielne názory spoluvydavateľov na ďalšie smerovanie titulu. Bratislava Media House a.s. (BMH) je od 1. januára 2008 vydavateľom nového týždenníka eurodomino, ktoré pokračuje s pôvodnou redakciou pod vedením Nory Gubkovej. Tým sa jeho obsahové i názorové zameranie nemení a bude podľa šéfredaktorky N. Gubkovej aj naďalej prinášať otvorený a kritický pohľad na veci verejné doma i v zahraničí, v posilnenom autorskom tíme. Bude protipólom bulváru a nerezignuje na primárnu úlohu médií kontrolovať výkon moci.
 Zmena súvisí s ukončením financovania týždenníka Domino efekt zo strany doterajšieho nakladateľa – spoločnosti Bratislava Media House a.s. Dôvodom boli rozdielne názory spoluvydavateľov na ďalšie smerovanie titulu. Bratislava Media House a.s. (BMH) je od 1. januára 2008 vydavateľom nového týždenníka eurodomino, ktoré pokračuje s pôvodnou redakciou pod vedením Nory Gubkovej. Tým sa jeho obsahové i názorové zameranie nemení a bude podľa šéfredaktorky N. Gubkovej aj naďalej prinášať otvorený a kritický pohľad na veci verejné doma i v zahraničí, v posilnenom autorskom tíme. Bude protipólom bulváru a nerezignuje na primárnu úlohu médií kontrolovať výkon moci.SITA
| ©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |