![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Štvrtok 30.10.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Šimon Simona
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
09. januára 2008
Domino pokračuje s novým názvom
Politicko-spoločenský týždenník Domino efekt od nového roka nevychádza, nahradil ho nový titul s názvom eurodomino s podtitulom „sloboda názoru“.
Zdieľať
Zmena súvisí s ukončením financovania týždenníka Domino efekt zo strany doterajšieho nakladateľa – spoločnosti Bratislava Media House a.s. Dôvodom boli rozdielne názory spoluvydavateľov na ďalšie smerovanie titulu. Bratislava Media House a.s. (BMH) je od 1. januára 2008 vydavateľom nového týždenníka eurodomino, ktoré pokračuje s pôvodnou redakciou pod vedením Nory Gubkovej. Tým sa jeho obsahové i názorové zameranie nemení a bude podľa šéfredaktorky N. Gubkovej aj naďalej prinášať otvorený a kritický pohľad na veci verejné doma i v zahraničí, v posilnenom autorskom tíme. Bude protipólom bulváru a nerezignuje na primárnu úlohu médií kontrolovať výkon moci.SITA
