|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 31.10.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Aurélia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. februára 2013
Dôvera nemeckých spotrebiteľov rastie, ekonomika posilní
Dôvera nemeckých spotrebiteľov posilnila vďaka zlepšeným očakávaniam budúceho vývoja najväčšej európskej ekonomiky. Uviedla to v stredu agentúra GfK. Jej index dôvery zameraný do ...
Zdieľať
BERLÍN 27. februára (WEBNOVINY) - Dôvera nemeckých spotrebiteľov posilnila vďaka zlepšeným očakávaniam budúceho vývoja najväčšej európskej ekonomiky.
Uviedla to v stredu agentúra GfK. Jej index dôvery zameraný do budúcnosti pre marec vzrástol na 5,9 bodu z februárových 5,8 bodu.
Spotrebiteľský optimizmus rastie v čase, kedy prognózy naznačujú, že po oslabení medzi októbrom a decembrom nemecká ekonomika v aktuálnom kvartáli opäť posilní, uviedla agentúra.
Dôveru nemeckých spotrebiteľov podporuje aj silný trh práce. Miera nezamestnanosti v Nemecku bola v januári na úrovni 7,4 %, čo je priaznivé číslo v porovnaní s krajinami eurozóny, ktoré najviac zasiahla dlhová kríza uviedla GfK.
Pre vývoj spotrebiteľskej dôvery bude v tomto roku kľúčová práve situácia na trhu práce, dodáva agentúra.
Uviedla to v stredu agentúra GfK. Jej index dôvery zameraný do budúcnosti pre marec vzrástol na 5,9 bodu z februárových 5,8 bodu.
Spotrebiteľský optimizmus rastie v čase, kedy prognózy naznačujú, že po oslabení medzi októbrom a decembrom nemecká ekonomika v aktuálnom kvartáli opäť posilní, uviedla agentúra.
Dôveru nemeckých spotrebiteľov podporuje aj silný trh práce. Miera nezamestnanosti v Nemecku bola v januári na úrovni 7,4 %, čo je priaznivé číslo v porovnaní s krajinami eurozóny, ktoré najviac zasiahla dlhová kríza uviedla GfK.
Pre vývoj spotrebiteľskej dôvery bude v tomto roku kľúčová práve situácia na trhu práce, dodáva agentúra.