![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
Ilustračná snímka. Foto: TASR - Martin BaumannPripomenula, že na podujatí sa zišlo viac ako 60 zamestnávateľov. "Zaujímavosťou je, že najväčšia časť návštevníkov bola zamestnaná. Ľudia s prácou tvorili až 41 percent návštevníkov. Až 23 percent návštevníkov tvorili študenti. Ide o dôkaz, že aj oni majú záujem o informácie z trhu práce, aby vedeli, o čo bude záujem, keď dokončia školu," uviedla Richterová.
Návštevníci sa podľa nej najčastejšie pýtali na voľné miesta v administratíve, obchode a marketingu. "Marketingové pozície sú obľúbené najmä u mladších ročníkov. Aj z tohto dôvodu bola počas Profesia days Žilina prvýkrát pre návštevníkov dostupná aj špeciálna marketingová zóna. Zameraná bola najmä na náučné a inšpiratívne prednášky," doplnila Richterová.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
