Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Gala

07. apríla 2009

Giorgio Armani získava pre reklamnú kampaň svetovú jedničku DJ Tiësta



Giorgio Armani s radosťou uvádza prvú podobizeň Tiësta, ktorý sa objaví ako oficiálny celosvetový vyslanec novej kolekcie hodiniek A|X Armani Exchange— A|X:TIME. Prvá A|X:TIME reklamná kampaň ...



Zdieľať
BRATISLAVA 7. apríla (WN/PR) - Giorgio Armani s radosťou uvádza prvú podobizeň Tiësta, ktorý sa objaví ako oficiálny celosvetový vyslanec novej kolekcie hodiniek A|X Armani Exchange— A|X:TIME. Prvá A|X:TIME reklamná kampaň uvádzajúca Tiësta, ´vypálila´ v Miami počas Zimnej hudobnej konferencie 2008, podporuje posolstvo značky v štýle hudba a nočný život. Kampaň bude spustená v tlači, online, na spoločenských podujatiach a billboardoch v mestách ako New York a Los Angeles.


Giorgio Armani povedal: "Ikona tanečnej hudby a priekopník elektronickej hudby Tiësto je ideálny výber pre reprezentovanie mojej rady hodiniek A|X. Ako návrhár hudby, Tiësto sa teší svetovému uznaniu a udržuje si šialený časový plán, vďaka ktorému je okolo celého sveta."

K jeho angažovanosti v kampani Tiësto povedal: "Je to veľmi vzrušujúce robiť niečo takého jedinečné s Giorgiom Armanim. On je módna legenda. Je to pre mňa pocta byť súčasťou jeho vízie pre kampaň hodiniek A|X Armani Exchange."

Tiëstova kariéra je ovenčená mnohými úspechmi (ako prvý DJ na svete vypredal so svojou sólovou show štadión s kapacitou cez 25 000 divákov, začínajúc jeho vlastný multi-milliónový predaj nahrávok značky 'Black Hole Recordings', Grammy® nominácia za 'Elements of Life'). Ako hovorca pre novú kolekciu A|X:TIME pokračuje vo svojej ceste prvého DJ-ja tanečnej/elektronickej hudby, ktorý bude uvedený v medzinárodnej kampani pre globálny módny dom.

Spolupráca medzi A|X a Tiëstom bola prirodzeným partnerstvom pre značku; A|X a Tiësto obaja dobíjajú ducha novej generácie, ktorá víta tzv. štýl po zotmení. Nová kolekcia hodiniek, pre mužov aj per ženy, uvádza dynamický a výstižný rozsah štýlov. A|X Armani Exchange vyvinie integrovaný maloobchodný marketingový program podporujúci jej spustenie. Nová reklamná kampaň A|X:TIME bude uvedená na rozšírenej, viac formátovej A|X Life sekcii, na armaniexchange.com od 5. apríla 2009.

Uvedená v1991, A|X Armani Exchange cieli k novej generácii zákazníkov prostredníctvom dostupnej kolekcie, ktorá ponúka mestský, individuálny štýl. A|X Armani Exchange určuje nový protokol obliekania s kolekciou, ktorá sa odráža od mestského životného štýlu a hudobnej kultúry.

DJ Tiësto vystúpi v košickej Steel Aréne 20.6.2009!

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Program 12. ročníka medzinárodnej výstavy bonsajov suiseki a čaju Bonsai Slovakia 2009
<< predchádzajúci článok
Farrah Fawcett môžu tento týždeň prepustiť z nemocnice