Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

12. marca 2012

IBM Slovensko pomáha firmám lepšie spoznávať zákazníkov



Konferencia „Spoznaj svojho zákazníka“ sa uskutoční 15. marca 2012 v Bratislave v hoteli Kempinski River Park. Jej hlavnými témami sú presná identifikácia a analýza zákazníka, nástroje a taktiky na ...



Zdieľať
ibm logo BRATISLAVA 12. marca (WBN/PR) - Konferencia „Spoznaj svojho zákazníka“ sa uskutoční 15. marca 2012 v Bratislave v hoteli Kempinski River Park. Jej hlavnými témami sú presná identifikácia a analýza zákazníka, nástroje a taktiky na jeho získanie a zvyšovanie spokojnosti. Konferencia je určená riaditeľom, marketingovým a obchodným manažérom, produktovým manažérom a tým, pre ktorých je zákazník jasnou prioritou. „Prechodom na automatizované riadenie kampaní aj spoločnosť IBM zvýšila návratnosť prostriedkov investovaných do marketingu a pri správnom spracovaní a analýze získaných informácií dokážeme lepšie spoznať nákupné správanie a preferencie klientov,“ hovorí Gabriella Pacso, manažérka marketingu a komunikácie softvérovej divízie IBM v strednej a východnej Európe. „ IBM posilnila svoju pozíciu v tomto segmente akvizíciou spoločnosti Unica, lídra v marketingových softvérových riešeniach.“


Okrem referencie spoločnosti IBM odprezentujú svoje skúsenosti aj zástupcovia slovenských firiem, ako na príklad vedúci projektového manažmentu v Zuno Bank Tomáš Janitor, riaditeľ ekonomického odboru vo Volksbank Slovensko Norbert Strieženec a Research Director zo spoločnosti 2Muse Michal Vyšinský. „Som rád, že sa s návštevníkmi konferencie budeme môcť podeliť o skúsenosti s automatizáciou a optimalizáciou procesov, ktorá napomáha produktovej a geografickej expanzii našej banky,“ zhrnul hlavnú tému svojej prezentácie Tomáš Janitor.

„Konferencia prinesie zaujímavé pohľady na potrebu zmeny marketingových aktivít a celkového prístupu k zákazníkovi v digitálnej dobe, ktorá prináša firmám mnohé nové možnosti. Najmä, ak správne interpretujú dostupné dáta o klientoch, na základe ktorých sú schopné prijať rýchle a cielené rozhodnutia. Klienti dnes chcú s firmami komunikovať, sú ochotní sa podeliť o informácie o svojom nákupnom správaní, ak im to prinesie pridanú hodnotu, napríklad v podobe personalizovanej ponuky. Sú aktívni na sociálnych médiách a očakávajú, že firmy s nimi udržia krok,“ zdôraznil motiváciu uskutočniť takéto podujatie na Slovensku obchodný riaditeľ IBM Slovensko Martin Murgač. „Záujem o konferenciu potvrdil, že táto téma je v centre pozornosti slovenských spoločností. Počet registrovaných už atakuje hranicu 200.“

Viac informácií o konferencii nájdete na stránke www.perfektnysoftware.sk.

O IBM

Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje klientom svoje služby už viac ako 100 rokov. Celosvetovo pôsobí vo vyše 170 krajinách, pričom neustále rozširuje svoje geografické pokrytie, a zamestnáva takmer 400 tisíc zamestnancov. Poslaním spoločnosti IBM je pomocou integrovaných, flexibilných a efektívnych riešení pomáhať svojim zákazníkom redukovať náklady a zvýšiť tak ich konkurencieschopnosť na trhu.

Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992 a jej novým generálnym riaditeľom je Branislav Šebo. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Zima zničila v Žiline dlažbu na Národnej, mesto ju opraví
<< predchádzajúci článok
Ústavný súd už má sťažnosti súvisiace s predčasnými voľbami