Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy


Tagy: PR

Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete - Michele Morroneho. Hviezda filmu z ...



Zdieľať
novy projekt 4 676x444 14.2.2024 (SITA.sk) - Spoločnosť HELL ENERGY obsadila do najnovšej globálnej reklamnej kampane, ktorá bude odprezentovaná vo viac ako 60 krajinách, jedného z najpopulárnejších hercov na svete - Michele Morroneho. Hviezda filmu z produkcie Netflixu "365 dní" a tvár značky Dolce&Gabbana tak otvára ďalšiu kapitolu príbehu značky HELL.


Michele Morrone sa predstavil v roku 2020 v roli charizmatického Massima Torricelliho, a vyslúžil si za neho obdiv miliónov divákov. Po tomto filmovom debute nasledovala séria spoluprác s prestížnymi módnymi domami, vrátane reklamy s Katy Perry na parfum Dolce&Gabbana (2023). Onedlho ho bude možné vidieť aj v celovečernom thrilleri Subservience, v ktorom si zahrá po boku Megan Fox. Vďaka týmto úspechom je teraz meno Michele Morrone synonymom charizmy a alfa-mužskej energie.

Cieľom HELL ENERGY je prinášať čo najlepšie inovatívne riešenia a zaujímavé spolupráce. Micheleho charakter a podmanivý vzhľad sa preto k značke perfektne hodia. Spolupráca medzi značkou HELL a talianskou hviezdou tak nie je len reklamnou kampaňou, ale aj stretnutím dvoch velikánov, ktorí predstavujú silu a kvalitu. "Touto novou reklamnou kampaňou chceme otvoriť ďalšiu kapitolu úspešného príbehu značky so zaujímavou osobnosťou, ktorej hodnoty si HELL ENERGY váži. Prostredníctvom tejto spolupráce chceme zvýšiť našu medzinárodnú prítomnosť a rozšíriť cieľovú skupinu tým, že oslovíme mladšiu generáciu sledujúcu súčasné trendy," povedala o novej spolupráci Adrienn Popovics, operatívna marketingová riaditeľka spoločnosti HELL.

Nová kampaň pozostávajúca z niekoľkých mini reklám/ spotov bude spustená vo viac ako 60 krajinách v polovici februára, a to s využitím celého spektra marketingovej komunikácie so špeciálnym zameraním na kanály sociálnych médií. Charizmatického talianskeho herca uvidia fanúšikovia a konzumenti HELL v integrovanej viackanálovej reklamnej kampani, na predajných miestach a v outdoorových reklamných médiách, ako aj v televízii a na digitálnych kanáloch. Zvláštnosťou spotov je, že ukážu Morroneho v rôznych životných situáciách, ako si vychutnáva energetický nápoj HELL, a to napríklad počas jeho ranných rutinných rituálov alebo počas tréningu. Natáčanie prebiehalo v Maďarsku za súčasti medzinárodnej produkcie so 100 členným štábom, a pod vedením amerického režiséra.

Informačný servis


Zdroj: SITA.sk - Jeden z najsexi mužov na svete sa stáva novou tvárou Hell Energy © SITA Všetky práva vyhradené.

Tagy: PR
   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ukrajine podľa analytikov hrozí, že príde o svoje výhody na bojisku
<< predchádzajúci článok
Politológ: Odchádzajúci členovia Matovičovho hnutia len pomenovali to, čo už roky pozorujeme