Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Jedinečná retailova udalosť: Na Slovensko zavíta Ronny Max



Na Slovensko zavíta Ronny Max



Zdieľať
Na Slovensko zavíta Ronny Max Foto: RETAIL INNOVATIONS CONFERENCE
Bratislava 20. februára (OTS) - Ronny je v sektore maloobchodu považovaná za svetovú guru analytiky správania zákazníkov. O radu si k nej chodia najväčší hráči v odvetví. Neváhajte a prihláste sa na festival Retail Innovations Conference II, ktorý sa bude konať 12. apríla v legendárnom hoteli Radisson Blu Carlton.


Slovenská odborná retailová verejnosť má jedinečnú príležitosť vidieť, počuť a porozprávať sa s človekom, ktorý stál pri zrode nového odvetvia retailovej analytiky. „People Tracking“ a „Behavior Analytics“ sú len niektoré z oblastí, ktoré s využitím modernej techniky podrobne skúmajú cestu zákazníka a jeho správanie vo fyzickom maloobchode.

Ronny Max je zakladateľkou Behavior Analytics Academy a riaditeľkou agentúry Silicon Waves. Je autorkou knihy Behavior Analytics in Retail a participovala na projekte Vision so Stanfordskou Univerzitou (na pôde tejto univerzity prebehli prelomové výskumy v oblasti správania ľudí, vrátane známeho Stanfordského experimentu).
„Sme nadšení, že sa o svoje mnohoročné skúsenosti z praxe príde s nami podeliť uznávaná expertka na behaviorálnu analytiku. Verím, že pre účastníkov festivalu bude prínosom jej unikátny pohľad na zákaznícke správanie. Ronny bude hovoriť o tom, ako pozorovanie správania zákazníka na predajnej ploche dokáže optimalizovať procesy a náklady obchodníka. Jej prístup je o hľadaní rezerv s cieľom zvyšovania ziskovosti z jednotky predajnej plochy a zvyšovania konverzného pomeru,“ hovorí Tibor Tabery, zakladateľ konceptu Retail Innovations Conference.

Agentúra Silicon Waves a Ronny Max osobne spolupracovala s viac ako 150 obchodníkmi, poskytovateľmi riešení a ďalšími komerčnými subjektmi. Vďaka strategickému poradenstvu, vzdelávacím kurzom a expertíze v oblasti monitorovania a analytiky správania zákazníkov jej klienti dosiahli výrazný rast tržieb. A to aj na tak saturovanom a vysokokonkurenčnom americkom trhu.

Prihláste sa ešte dnes na stránke: http://retail-innovations.com/


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Zlepšiť realizáciu stratégií miestneho rozvoja má jednotná výzva
<< predchádzajúci článok
Firma Gibson bojuje o prežitie, má nového finančného riaditeľa