Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

KPMG bodovalo na AMFC Awards



Poradenská spoločnosť KPMG získala dve prestížne ocenenia Asociácie manažérskych poradenských firiem (AMFC). Štvrtý ročník AMFC Spotlight Awards priniesol pre KPMG ocenenia v oblastiach Nové a ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 4. júna (WBN/PR) - Poradenská spoločnosť KPMG získala dve prestížne ocenenia Asociácie manažérskych poradenských firiem (AMFC). Štvrtý ročník AMFC Spotlight Awards priniesol pre KPMG ocenenia v oblastiach Nové a digitálne médiá a IT, pričom obe ocenenia boli v kategórii Hodnota a jedinečnosť.


Ceny asociácie AMCF, ktoré sa tento rok odovzdávali v New York City, oceňujú najlepšie projekty z oblasti manažérskeho poradenstva, v ktorých dodávatelia prinesú pridanú hodnotu nielen pre klienta, ale aj pre spoločnosť ako takú. Víťazi boli vybraní nezávislou porotou, ktorá posudzovala kvalitu každého projektu v 13 rôznych kategóriách. Porota bola zložená z významných biznis lídrov, novinárov a predstaviteľov akademickej sféry a verejnej správy.

KPMG UK získala cenu v kategórii Nové a digitálne médiá za svoj projekt pre Lloyds Bank. Tím KPMG vytvoril konzistentnú zákaznícku skúsenosť (Customer Experience) v 2250 pobočkách banky, v call centre u 4500 telefonických zástupcov a aj na online a mobilnej bankovej platforme. Tím KPMG vynikajúco zvládol riadenie komplexného projektu, ktorý navyše pomohol klientovi pripraviť sa na digitálnu budúcnosť.

Spoločnosť KPMG US získala IT cenu za projekt pre dopravný úrad v Jacksonville (JTA). Tím KPMG pre tohto klienta modernizoval back office funkcie zo zastaraného systému DOS na riešenie na báze Oracle, ktoré je najlepšie vo svojej triede, čo pomohlo integrovať a automatizovať veľké množstvo biznis procesov. KPMG dokázal zabezpečiť plynulé fungovanie biznisu aj v čase implementácie novej technológie.

"V manažérskom poradenstve sa KPMG globálne, vrátane Slovenska, už dlhodobo pozicionuje ako silný partner pre všetky subjekty ako z komerčnej, tak aj verejnej správy. Customer Experience a Optimalizácia biznis procesov sú oblasti, v ktorých vieme poskytnúť veľkú pridanú hodnotu, čomu nasvedčujú aj tieto prestížne ocenenia", uvádza Rastislav Nemec, riaditeľ oddelenia Manažérskeho poradenstva, KPMG na Slovensku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
VIDEO: Vlaky z Bratislavy do Viedne na štyri dni obmedzí výluka
<< predchádzajúci článok
J. Dijsselbloem: Rozdiely medzi Gréckom a veriteľmi sú stále veľké