Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

25. októbra 2011

Kreatívne efektívne a /alebo efektívne kreatívne v PR



Ako vzbudiť veľké emócie k malému MINI? Potrebuje úspešný televízny program svoje vlastné PR? Štrajk českých lekárov – odišli by a ...



Zdieľať
logo 1st class agency BRATISLAVA 25. októbra (WBN/PR) -


Ako vzbudiť veľké emócie k malému MINI?

Potrebuje úspešný televízny program svoje vlastné PR?

Štrajk českých lekárov – odišli by a poďakovali?

Ktoré PR nástroje dnes fungujú? Sú media relations stále ešte „in“?

Odpovede získate už 10. novembra 2011 na odbornej konferencii!

PUBLIC RELATIONS

Kreatívne efektívne a/ alebo efektívne kreatívne?
Miesto konania: Hotel Bonbón Bratislava

Program konferencie:

Termín konania: 10. november 2011
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava


08.30 – 09.00 Registrácia / ranná káva

09.00 – 09.05 Otvorenie konferencie a úvod

09.05 – 09.35 I. blok – diskusný panel na tému výsledky prieskumu PR http://dotaznik.1stclass.sk/

Michaela Benedigová, SEESAME Communication Experts, Managing Director

Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY, Managing Partner

Tomáš Czwitkovics, Mediálne.sk, Editor In Chief


09.35 – 11.00 I. Blok case studies

Vladimír Grežo, Bratislavské kultúrne a informačné centrum, riaditeľ

Hradné slávnosti

Eva Güttlerová a Ľuboš Houška, Vydavateľstvo Kniha do ucha, s. r. o.

Audiokniha: nový fenomén alebo starý známy formát?

Milan Stupka, BMW Group Slovakia, Marketing Manager

MINI PR

Jiří Hrabovský, Ewing Public Relations, Managing Partner

Děkujeme, odcházíme

11.00 – 11.15 Coffee break

11.15 – 12:45 II. Blok Case studies

Michaela Grendelová, Harvard Group, Media and PR manager

MS v ľadovom hokeji

Katarína Stupková, 1st CLASS AGENCY (klient Kofola), Managing Partner

Ponožkové Kofola maňušky

Oľga Dúbravská, TV Markíza, Head of Public Realtions

PR kampaň televízneho projektu

Adnan Hamzič, THREE RABBITS, manager Richarda Müllera

Miluj interpreta svojho ako blížneho svojho

12.45 – 13:30 Obed

13:30 – 15.00 Diskusný panel media relations – spravodajské a ekonomické médiá

Anna Sámelová, Rozhlas a Televízia Slovenska, Riaditeľka Centier spravodajstva

Ján Orlovský, ZSE, hovorca spoločnosti

Martin Jaroš, hovorca ministra financií SR

Marek Eliáš, SITA, vedúci redaktor ekonomickej redakcie

Eva Güttlerová, Arthur Media

Zástupca redakcie denníka SME

15:00 – 15:15 Coffee break


15:15 – 16:45 Diskusný panel media relations – produktové PR a lifestylové médiá

Oľga Dúbravská, TV Markíza

Zástupca vydavateľstva 7 Plus

Zástupca B2B média

Milan Stupka, BMW Group Slovakia

Zástupca APRSR

16: 45 Záver


Výška účastníckeho poplatku:

1 osoba: 250 EUR + 20 % DPH = 300 EUR
2 a viac osôb / cena za osobu: 225 EUR + 20 % DPH = 270 EUR


Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil MINI s plnou nádržou na víkend.

Členovia Asociácie hovorcov Slovenska, APRSR majú zľavu 10% zo základného účastníckeho poplatku.

Záväznú prihlášku prosíme vyplniť najneskôr do 5. novembra 2011 a to on-line registráciou na: www.1stclass.sk/?IDe=140202 alebo zaslať na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Sladová 6, 821 05, Bratislava.

Po prijatí Záväznej prihlášky Vám bude zaslaná na adresu Vašej spoločnosti faktúra. Účastnícky poplatok prosíme následne uhradiť v dátume splatnosti faktúry.

Storno poplatky:

50% účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 8 dní pred konaním konferencie.
100 % účastníckeho poplatku – písomným potvrdením o stornovaní poplatku 3 dni pred konaním konferencie.

Tešíme sa na stretnutie!

1st CLASS Team

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Najšpinavší povrch má rúčka benzínovej pumpy
<< predchádzajúci článok
Daňový mix by mal nahradiť nový systém financovania