![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Štvrtok 6.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilustračné foto. Foto: TASR - Milan KapustaAko tvrdil, výkon funkcie riaditeľa školy je mimoriadne náročný a často spôsobuje aj postupné vyhorenie jedinca. "S ubúdajúcimi silami sa stráca aj inovatívnosť, proaktívny prístup a množia sa chyby najmä v riadení a komunikácii," povedal.
Prax podľa Žarnaya jednoznačne ukazuje, že riaditeľ školy, ktorý vykonáva túto funkciu na jednom pôsobisku viac ako dve funkčné obdobia, veľmi často stráca nadhľad, rutinne reaguje na prichádzajúce problémy a hlavne odráža sa to na škole samotnej, na jej stagnácii a tým aj zvyšujúcej sa nespokojnosti pedagógov a rodičov. "Rovnako by sa limitovaním funkčných období predchádzalo ukotvovaniu politicky spriaznených nominantov na postoch riaditeľov škôl, ako aj eliminácii otvoreného, no najmä skrytého bossingu voči pedagogickým a ostatným pracovníkom škôl," dodal Žarnay.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
