Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

01. apríla 2009

Modrý telefón – lepší servis pre klientov Allianz - SP



Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka od 1. apríla 2009 svojim klientom možnosť ako sa vyhnúť zdĺhavému papierovaniu pri poistnej udalosti. Prostredníctvom linky Modrý telefón je teraz ...



Zdieľať
BRATISLAVA 1. apríla (WN/PR) - Allianz – Slovenská poisťovňa ponúka od 1. apríla 2009 svojim klientom možnosť ako sa vyhnúť zdĺhavému papierovaniu pri poistnej udalosti.


Prostredníctvom linky Modrý telefón je teraz nahlásenie škody v neživotnom poistení rýchlejšie a pohodlnejšie.

Telefonická linka 0850 122 222 je klientom k dispozícii sedem dní v týždni od 7.00 do 21.00 a operátori sú pripravení:
prijímať telefonické hlásenia poistných udalostí,
poskytovať komplexné informácie o likvidácii poistných udalostí,
prijímať telefonické sťažnosti a podnety,
poskytovať služby z poistenia majetku Privát plus.

Okrem toho je možné na telefonickej linke každý pracovný deň od 8.00 do 17.30 nahlásiť poistnú udalosť v životnom poistení a tiež uskutočňovať zmeny na životných i neživotných poistných zmluvách.

Modrý telefón: 0850 122 222

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Šrotovné nie je hračka, vo vláde budeme škrtať, tvrdí Fico
<< predchádzajúci článok
Pre veľký záujem ďalšie stretnutie o podpore zo Slovak Aid