Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Na konci evolúcie nie je krása, ale príšery z dielne Effectivity



Na konci evolúcie nie je krása, ale príšery z dielne reklamnej agentúry Effectivity



Zdieľať
Na konci evolúcie nie je krása, ale príšery z dielne reklamnej agentúry Effectivity Foto: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Bratislava 26. mája (OTS) - Jej motívom je predstavenie budúcnosti života na zemi, ktorá sa možno na prvý pohľad bude zdať nereálnou, alebo až príliš reálnou.


Biotop Fauna Antropocénu je svetom, kde žijú trochu iné tvory, na ktoré sme zvyknutí s návštev v ZOO, časopisov alebo televízie. „Na konci evolúcie nie je krása. Tento headline sme zvolili preto, lebo ona tam fakt nie je. Ak sa teda niečo nezmení“, hovorí Creative Director Peter Rajčák z Effectivity.

Poznáte Olejnatku labutiu a Filtrovca poľného?
Agentúra pre výrobu TV spotov oslovila režiséra Jonáša Karáska. Kreatívny tím doplnili skúsení slovenskí 3D-čkári z Alien Studio. Výsledkom niekoľko mesačnej spoločnej práce sú dva príbehy o Olejnatke Labutej a Filtrovecovi Poľnom, ktoré sa stali hlavnými motívmi kampane pre tohtoročný Ekotopfilm 2017.



Pre podporu kampane sme sa rozhodli osloviť popredných slovenských umelcov, aby zhmotnili svoju predstavu o tom, ako sa zvieratá prispôsobia zhoršujúcim sa životným podmienkam,“ hovorí Peter Rajčák, Creative Director Effectivity POWERED BY PUBLICIS.

Slovenskí umelci proti hazardovaniu s prírodou
Vďaka tejto iniciatíve vznikol jedinečný projekt, ktorý po prvýkrát spojil fantáziu umelcov s racionálnym environmentálnym svetom. Výstava „Fauna Antropocénu“ ponúkla mnoho vízií ako môže dopadnúť hazardovanie s prírodou. Každé jedno z vystavených diel bolo originálnym pohľadom do budúcnosti.

Do tejto unikátnej výstavy sa zapojili viaceré slovenské umelecké osobnosti ako Martin Kellenberger, Daniela Olejníková, Michal Černušák, Igor Hrnko, Katka Slaninková, Martin Gerboc, Marek Ormandík, Matej Fabian, Matúš Maťátko, Jana Farmanová, Oľga Paštéková, Lýdia Patafta.

Spotová kampaň je nasadená v televíziách TA3 a RTVS, sprevádza ju billboardová a bannerová kampaň spolu s mediálnou podporou v rádiách (Jemné melódie, Vlna, AntenaRock, Slovensky rozhlas, rádio Devin), printoch a na on-line, vrátane komunikácie na facebookovom profile Ekotopfilm SK. Teasingové videá, ktoré sa šírili najmä na sociálnych sieťach.
Na konci evolúcie nie je krása, ale príšery z dielne reklamnej agentúry Effectivity Foto: Effectivity POWERED BY PUBLICIS


Vizitka kampane:
Klient: EKOTOPFILM / ENVIROFILM
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Creative Director: Peter Rajčák
Copywriter: Peter Rajčák, Katka Noskajová, Soňa Podstupková
Art Director: Štefan Klučka, Denisa Pajkošová
Account Manager: Katka Horváthová, Patrik Regec
Režisér: Jonáš Karásek
3D animácie: Alien Studio
Kurátorka výstavy: Michaela Bosáková




Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Sicílske mesto Taormina sa na summit G7 vynovilo a zdvihlo ceny
<< predchádzajúci článok
Petek: Za pokusom o vlaňajší prevrat bol duchovný Gülen