Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Šport

18. septembra 2015

Na pomoc nepočujúcim deťom je v dražbe dres Martina Škrtela



Na snímke slovenský futbalový reprezentant Martin Škrtel, archívne foto



Zdieľať
Na snímke slovenský futbalový reprezentant Martin Škrtel, archívne foto Foto: TASR - Martin Baumann
Bratislava 18. septembra (TASR) – V Dobrej aukcii, do ktorej športové osobnosti darovali svoje talizmany, si podporovatelia charitatívnej myšlienky môžu v týchto dňoch vydražiť liverpoolsky dres Martina Škrtela. Dres kapitána slovenskej reprezentácie bude v dražbe až do polnoci 22. septembra.


"Nepočujúce deti majú tiež svoje sny a túžby a chcú si ich plniť rovnako ako my, hoci je to pre nich o čosi ťažšie a práve preto si zasluhujú náš obdiv a pomoc. Som rád, že aj ja môžem pomôcť svojou troškou," priznal Martin Škrtel.

Hviezda jedného z najslávnejších futbalových klubov sa pridala k hokejovým kolegom Mariánovi Hossovi a Tomášovi Tatarovi. Prvý menovaný dal do aukcie dres, útočník Detroitu zasa svoju hokejku. Vďaka tomu je na konte charitatívnej dražby už 850 eur.

V rámci Dobrej aukcie a portálu DobraKrajina.sk, prostredníctvom ktorej sa dražba koná, podajú pomocnú ruku deťom do 13. októbra aj ďalšie slovenské športové hviezdy - futbalista Juraj Kucka, strelkyňa Danka Barteková a triatlonista Richard Varga.

Na Slovensku sa ročne narodí približne 200 detí so sluchovým postihnutím. Vďaka včasnej diagnostike a správnej liečbe porúch sluchu, ktoré by audiocentrum podporilo, by nepočujúce deti dostali šancu na kvalitný, plnohodnotný život.

Dobrá aukcia odštartovala 2. septembra a potrvá do 13. októbra, pričom každý týždeň je v ponuke iný talizman známeho športovca. Podmienky Dobrej aukcie sú na stránke www.DobraKrajina.sk. Podporiť zriadenie prvého detského audiocentra možno aj nezávisle od Dobrej aukcie ľubovoľným príspevkom do verejnej zbierky cez www.DobraKrajina.sk alebo zaslaním SMS v hodnote piatich eur na číslo 834. Dobrá aukcia je súčasťou kampane na podporu nepočujúcich detí, ktorú organizuje občianske združenie NepocujuceDieta.sk v spolupráci s Nadáciou Pontis. Jej realizáciu podporili v zastúpení športovcov i Slovenský olympijsky výbor a Nadácia Stars & Friends. Partnermi kampane sú GlaxoSmithKline a Nadačný fond Telekom.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tvrďák 2015 odštartoval pokusom o svetový rekord
<< predchádzajúci článok
Pacioretty je 29. kapitánom v histórii Canadiens