24hod.sk    Ekonomika

24. mája 2017

Na Slovensku funguje približne 40 call centier



Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: TASR/AP
Bratislava 24. mája (TASR) - Na Slovensku v súčasnosti pôsobí približne 40 call centier. "Väčšinou ide o call centrá do desať operátorských miest. Iba päť call centier disponuje s vyššou kapacitou ako 70 operátorov," uviedol dnes pre TASR generálny manažér spoločnosti eCall Slovakia Ľuboš Pajerský.


Na otázku, koľkí z klientov si vypočujú ponuku a koľkí zrušia hovor hneď po prihlásení, uviedol: "Reakcie klientov sú rôzne. Niektorí hovor zrušia hneď pri zazvonení, keďže nepoznajú telefónne číslo alebo sú práve zaneprázdnení. Približne 70 percent respondentov hovory zdvihne a už záleží na obchodnej ponuke, či klienta zaujme a rozhodne sa v hovore pokračovať."

Objasnil, že call centrá čerpajú telefónne čísla z verejne dostupných zdrojov. "Ide napríklad o telefónny zoznam, rôzne zoznamy zverejnené na internete, prípadne sa používa náhodne generovaný číselný rad," dodal Pajerský.







Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/na-slovensku-funguje-priblizne-40-call-centier-cl514124.html