24hod.sk    Ekonomika

05. júna 2006

Najúspešnejší markizácky týždeň za posledný rok



Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime ...



Zdieľať

BRATISLAVA 5. júna (WN/PS) - Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime time 35,6% (STV1 20,4%, TV Joj 19,2%). Veľmi silné boli pre Markízu pracovné dni, keď ich priemerný podiel bol celkovo 36,8%. V pondelok, utorok a stredu neklesol off time Markízy pod 37%.

Ku skvelému výsledku týždňa prispel celý rad formátov, ktoré v jeho priebehu Markíza odvysielala, ako napríklad kvíz Milionár (podiel 35,4%), Zámena manželiek (podiel 38%), Dereš (podiel 35,6%).

Už šiesty týždeň je najsledovanejším formátom slovenského trhu Nevesta pre milionára, ktorá v piatok 2. júna dosiahla sledovanosť 22,8% a podiel 51,6%, čo je druhá najvyššia sledovanosť od začiatku vysielania tejto relácie. Nevestu pre milionára si v piatok pozrelo 1 041 000 televíznych divákov. Rovnako nedeľná repríza relácie o 16.00 mala vynikajúcu sledovanosť 9,4% a podiel 36,3% a znamenala 2. najlepší výsledok v tomto programovom okne od začiatku jeho vysielania.

Z pôvodnej tvorby sú rekordérmi v off time už dlhodobo relácie Na streche a zoznamka Srdcové záležitosti. Tento víkend dosiahli obe relácie podiel vysoko nad 40%. Na streche utvorilo v sobotu 3. júna o 18.15 hod. svoj rekord v tomto roku so sledovanosťou 11,2% a podielom 47,5%. Sledovanosť Srdcových záležitostí sa v nedeľu o 18.20 hod. vyšplhala na 13,3% a dosiahla podiel 41,8%.

TV Markíza v tomto týždni odštartovala novú hudobno-lifestylovú reláciu Music One, ktorej generálnym partnerom je Orange Slovensko, a.s. V priamej konkurencii s reláciou XXL na STV1 zvíťazila Markíza podielom 20,4% (STV1: podiel 18,2%).

V priebehu 22. týždňa dosiahol magazín Reflex priemernú sledovanosť 12,3% a podiel 33,6%, čo je rovnaká sledovanosť ako v prvom týždni jeho vysielania, ktorý bol doteraz najsledovanejším. Televízne noviny Markízy zaznamenali celkovú priemernú týždennú sledovanosť 24,2% a podiel 70,8% a sú už desiaty rok najsledovanejšou reláciou slovenského trhu.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/najuspesnejsi-markizacky-tyzden-za-posledny-rok-cl14792.html