Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

05. júna 2006

Najúspešnejší markizácky týždeň za posledný rok



Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime ...



Zdieľať

BRATISLAVA 5. júna (WN/PS) - Uplynulý 22. týždeň bol pre Markízu najúspešnejším týždňom za posledných 12 mesiacov. Priemerný týždenný celodenný podiel bol 34,6% (STV1 18,2%, TV JOJ 17,8%), priemerný týždenný podiel v prime time 35,6% (STV1 20,4%, TV Joj 19,2%). Veľmi silné boli pre Markízu pracovné dni, keď ich priemerný podiel bol celkovo 36,8%. V pondelok, utorok a stredu neklesol off time Markízy pod 37%.

Ku skvelému výsledku týždňa prispel celý rad formátov, ktoré v jeho priebehu Markíza odvysielala, ako napríklad kvíz Milionár (podiel 35,4%), Zámena manželiek (podiel 38%), Dereš (podiel 35,6%).

Už šiesty týždeň je najsledovanejším formátom slovenského trhu Nevesta pre milionára, ktorá v piatok 2. júna dosiahla sledovanosť 22,8% a podiel 51,6%, čo je druhá najvyššia sledovanosť od začiatku vysielania tejto relácie. Nevestu pre milionára si v piatok pozrelo 1 041 000 televíznych divákov. Rovnako nedeľná repríza relácie o 16.00 mala vynikajúcu sledovanosť 9,4% a podiel 36,3% a znamenala 2. najlepší výsledok v tomto programovom okne od začiatku jeho vysielania.

Z pôvodnej tvorby sú rekordérmi v off time už dlhodobo relácie Na streche a zoznamka Srdcové záležitosti. Tento víkend dosiahli obe relácie podiel vysoko nad 40%. Na streche utvorilo v sobotu 3. júna o 18.15 hod. svoj rekord v tomto roku so sledovanosťou 11,2% a podielom 47,5%. Sledovanosť Srdcových záležitostí sa v nedeľu o 18.20 hod. vyšplhala na 13,3% a dosiahla podiel 41,8%.

TV Markíza v tomto týždni odštartovala novú hudobno-lifestylovú reláciu Music One, ktorej generálnym partnerom je Orange Slovensko, a.s. V priamej konkurencii s reláciou XXL na STV1 zvíťazila Markíza podielom 20,4% (STV1: podiel 18,2%).

V priebehu 22. týždňa dosiahol magazín Reflex priemernú sledovanosť 12,3% a podiel 33,6%, čo je rovnaká sledovanosť ako v prvom týždni jeho vysielania, ktorý bol doteraz najsledovanejším. Televízne noviny Markízy zaznamenali celkovú priemernú týždennú sledovanosť 24,2% a podiel 70,8% a sú už desiaty rok najsledovanejšou reláciou slovenského trhu.

Ivana Semjanová

Vedúca PR TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
EÚ bude naďalej pomáhať Palestínčanom
<< predchádzajúci článok
Jukos zverejnil plán na odvrátenie hrozby bankrotu