Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Najväčší zľavový portál ZĽAVOMAT povedie na Slovensku Aleš Mlátilík



Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk bude v novom roku viesť nový riaditeľ Aleš Mlátilík.



Zdieľať
Aleš Mlátilík Foto: Zľavomat.sk
Bratislava 23. januára (OTS) - Najväčší zľavový portál na Slovensku Zľavomat.sk bude v novom roku viesť nový riaditeľ Aleš Mlátilík.


Aleš vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Svoju kariéru začal v korporácii General Electric (GE), kde nastúpil ihneď po ukončení štúdia. Manažérske skúsenosti prevažne v oblasti financií získaval v rámci skupiny GE v Severnej Amerike, EMEA a v juhovýchodnej Ázii, kde pôsobil celkovo osem rokov. V roku 2013 Aleš začal pracovať pre akcionárov Slevomat Group, kde mal na starosti investičný manažment skupiny v Česku, na Slovensku, v Maďarsku, Litve, Estónsku a Lotyšsku.

Aleš na poste riaditeľa spoločnosti nahradil Tomáša Sroku, ktorý pôsobil v spoločnosti od jej príchodu na slovenský trh v roku 2010.

O Zľavomat.sk
Najväčší portál zliav Zľavomat.sk funguje na slovenskom trhu od roku 2010. Služby portálu doteraz využilo viac ako 5 000 domácich a zahraničných firiem na propagáciu a predaj svojich služieb a produktov. Na portáli od začiatku jeho fungovania nakúpilo vyše 400-tisíc zákazníkov, ktorí tak ušetrili viac ako 50 miliónov eur za oblečenie, dovolenky, šport, zážitky, gastronómiu, výrobky či wellness a skrášľovacie služby. Slovenský Zľavomat.sk patrí do nadnárodnej skupiny Slevomat Group, ktorá pôsobí v šiestich krajinách strednej a východnej Európy – okrem Slovenska aj v Českej republike, Maďarsku, Estónsku, Lotyšsku a Litve. Skupina celkovo zamestnáva okolo 500 ľudí, z toho 70 na Slovensku. V roku 2013 obrat spoločnosti Zľavomat.sk na Slovensku vzrástol o 71 % na 16,2 milióna eur (z toho 0,8 milióna tvoria tržby za predaj tovarov cez vlastnú distribučnú spoločnosť) a obrat skupiny Slevomat Group v Česku a na Slovensku dosiahol 55 miliónov eur. Firma približne desatinu obratu investuje ročne do rozvoja a inovácií – najmä do zlepšenia služieb pre zákazníkov a kontroly kvality. Spoločnosť odmeňuje verných zákazníkov bonusmi vo forme kreditu. Ročne tak Zľavomat.sk vracia zákazníkom ako poďakovanie za opakované nákupy približne 250-tisíc eur. Viac na www.zlavomat.sk.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Cena benzínu v Maďarsku po štyroch mesiacoch poklesu dnes stúpla
<< predchádzajúci článok
Dopravná nehoda v Bertotovciach si vyžiadala život vodiča