Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

27. februára 2015

Nová služba Sociálnej poisťovne prináša osoh pre zúčastnené strany



Vo februári Sociálna poisťovňa poslala prostredníctvom sms a e-mailu 20.538 správ, v ktorých živnostníkov a ostatné SZČO po prvýkrát na celom Slovensku upozornila na ...



Zdieľať
Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 27. februára (TASR) - Vo februári Sociálna poisťovňa poslala prostredníctvom sms a e-mailu 20.538 správ, v ktorých živnostníkov a ostatné SZČO po prvýkrát na celom Slovensku upozornila na aktuálny nedoplatok za január tohto roka. 


Poisťovňa touto formou upozornila SZČO na nedoplatky 725.256 eur. Výsledkom je obratom uhradené poistné vo výške 368.811 eur. Ide teda o rekordnú úspešnosť tejto ústretovej služby voči živnostníkom, keď 50 % z nich reagovalo na výzvu zaplatením dlžnej čiastky.

Správu dostali tí, ktorí mali nedoplatok za predošlý mesiac, a na ktorých má Sociálna poisťovňa aktuálny mobilný alebo e-mailový kontakt. Je preto v záujme každej SZČO, aby si kontakty v Sociálnej poisťovni aktualizovala. Môže tak urobiť cez e-mailovú adresu mojekontakty@socpoist.sk alebo aj ďalšími spôsobmi. Bližšie informácie si nájde na webovej stránke poisťovne v časti Aktualizujte si kontakty v Sociálnej poisťovni.

Pripomínanie nedoplatku je ústretová služba Sociálnej poisťovne. Informácia o nedoplatku môže živnostníka včas varovať a ochrániť pred narastaním penále a pokutami za neplnenie si zákonných povinností.

TASR informovala Sociálna poisťovňa.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
ZSSK upozorňuje na výluku vybraných vlakov od Trenčína po Žilinu
<< predchádzajúci článok
Príbuzní vraha z Uherského Brodu vyjadrili sústrať rodinám obetí