Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

31. augusta 2007

Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmy"



Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmu – imidž a postavenie PR vo firmách na Slovensku“, ktorá sa uskutoční v utorok 2. októbra 2007 v hoteli Holiday Inn v Bratislave, je prvou zo ...



Zdieľať

BRATISLAVA 31. augusta (WN/PR) - Odborná konferencia „Šaty robia človeka a imidž firmu – imidž a postavenie PR vo firmách na Slovensku“, ktorá sa uskutoční v utorok 2. októbra 2007 v hoteli Holiday Inn v Bratislave, je prvou zo série pripravovaných špeciálne zameraných konferencií a workshopov.

Jej cieľom je vytvoriť profesionálnu a kvalitnú platformu pre zdieľanie skúseností, informácií a know-how z oblasti public relations a komunikácie.
Pohľady na úlohu a postavenie public relations, budovanie imidžu a komunikáciu vo firmách sú rôzne.

Ponúkame Vám vstupenku do „kuchýň komunikácie“ rôznych firiem a organizácií, ktoré majú rovnaký zámer – dosiahnuť pozitívny imidž, dôveryhodnosť a dobré meno spoločnosti. Ako to robia? Darí sa im? Čoho by sa dnes vyvarovali?

Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému:
„Základy public relations a komunikácie. Tvorba komunikačných a PR stratégií a plánov.“
Termín konania: 3. október 2007
Miesto konania: Holiday Inn, Bratislava

Program konferencie:

8.00 – 9.00
registrácia / ranná káva
9.00 – 9.10
otvorenie konferencie a úvod

Prvý blok:

09.10 – 09.25
Transparentnosť: práca s médiami v demokratickej spoločnosti
Marguerite H. Sullivan, riaditeľka, Center for International Media Assistance, USA, Washington
09.25 – 09.40
Imidž začína zdvihnutím telefónu, či podaním ruky
Ingrid Némethová, poradkyňa v oblasti protokolu
09.40 – 09.55
Public Relations je ako nekončiaci hokejový zápas
Tatiana Maková, manažérka komunikácie, UNICEF Slovensko
09.55 – 10.25
diskusia
10.25 -- 10.45
coffee break

Druhý blok:

10.45 – 11.00
Potrebujú médiá PR?
Ivana Semjanová, riaditeľka komunikačného centra, STV
11.00 – 11.15
Špecifiká PR v oblasti prémiovej značky automobilov
Milan Stupka, Marketing Manager, BMW Group Slovakia
11.15 – 11.30
"Príroda sama..." - launch pramenitej vody Rajec a úloha PR v ňom
Branislav Burák, marketingový riaditeľ, Kofola Slovensko
11.30 – 11.45
Pomôže záchranný systém zlepšiť imidž a vnímanie zdravotníctva?
Jana Pôbišová, PR Manager, Falck Záchranná
11.45 – 12.30
diskusia
12.30 – 14.00
obed

Tretí blok:

14.00 – 14.15
Musí byť komunikácia finančnej inštitúcie iba konzervatívna?
Lucia Muthová, vedúca oddelenia externej komunikácie a hovorkyňa,
Allianz – Slovenská poisťovňa
14.15 – 14.30
Byť najväčší neznamená byť aj najznámejší
Michal Pinter, riaditeľ pre vzťahy s vládou a EÚ, U.S.Steel Košice
14.30 – 14.45
Komunikácia a PR je pre nás vec strategická
Peter Tóth, Corporate Affairs Manager, Orange Slovensko
14.45 – 15.00
Prečo je Aupark úspešný?
Želmíra Rácová, Marketing Manager, HB Reavis Group
15.00 – 15.45
diskusia
15.45 – 16.00
ukončenie
16.00 – 19.00
neformálny raut

Konferenciu organizuje spoločnosť 1st CLASS AGENCY, s.r.o. v rámci série projektov 1st CLASS CONFERENCIES. Mediálnymi partnermi konferencie sú internetový portál AZET, tlačová agentúra SITA a mesačník Strategie.

Bližšie informácie nájdete na www.1stclass.sk.

Andrea Straková
Managing Partner
1st CLASS AGENCY, s.r.o.

Katarína Stupková
Managing Partner
1st CLASS AGENCY, s.r.o.

1st CLASS AGENCY, s.r.o.


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Moskva vydala medzinárodný zatykač na miliardára Gucerijeva
<< predchádzajúci článok
Harabin nepozná vlastné kompetencie