Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

18. mája 2007

Otec marketingu po piatich rokoch príde opäť na Slovensko



Profesor Philip Kotler, ktorý je považovaný za otca marketingu, sa po piatich rokoch opäť predstaví na Slovensku. Svoje poznatky z oblasti marketingu bude prezentovať na budúcotýždňovom ...



Zdieľať

BRATISLAVA 18. mája (WEBNOVINY) - Profesor Philip Kotler, ktorý je považovaný za otca marketingu, sa po piatich rokoch opäť predstaví na Slovensku. Svoje poznatky z oblasti marketingu bude prezentovať na budúcotýždňovom bratislavskom seminári inšpirovanom jeho knihou Marketing Moves s podtitulom Marketing - hybná sila svetovej ekonomiky. Táto publikácia, rovnako ako zameranie seminára, sa venuje otázkam globalizácie, hight-tech marketingu, digitálnej ekonomike, novým príležitostiam a efektivite marketingových aktivít ako aj ďalším aktuálnym a trendovým oblastiam v marketingu.

Philip Kotler je v súčasnosti profesorom na J. L. Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University v americkom štáte Illinois. Jeho výskum a publikačná činnosť sa zameriavajú najmä na rozvoj a využitie marketingových princípov v oblastiach trhových analýz, vývoja nových produktov, konkurencieschopných marketingových stratégií, dlhodobého plánovania a informačných systémov.

Je autorom viac než stovky článkov publikovaných v renomovaných ekonomických časopisoch a držiteľom množstva ocenení. Napísal viac než tri desiatky monografií a vysokoškolských učebníc. Medzi jeho základné a zároveň najznámejšie diela patrí Marketing Management, zaraďované medzi 50 najvýznamnejších vedeckých diel všetkých čias a je preložené do desiatok jazykov. Je tiež držiteľom čestných doktorátov rady európskych vysokých škôl, vrátane trnavskej Univerzity Cyrila a Metoda, ktorá mu čestný titul udelila pri jeho návšteve Slovenska v roku 2002.

Kotler momentálne pôsobí aj ako poradca pre marketingovú stratégiu a plánovanie, marketingovú organizáciu a medzinárodný marketing mnohých významných spoločností, vrátane IBM, General Electric, AT&T, Honeywell, Bank of America, Merck, SAS Airlines, Michelin, Ford a ďalších. Seminár za jeho účasti s názvom Marketing Moves - Marketing, hybná sila novej ekonomiky, organizovaný spoločnosťou Top Events, sa uskutoční v stredu 23. mája v bratislavskom hoteli Radison SAS Carlton.

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Fillon oznámil zloženie novej francúzskej vlády
<< predchádzajúci článok
ČSA zvýšili prepravu na linkách na Slovensko o vyše 14 %