Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Päť tipov ako robiť SEO optimalizáciu pre váš PR článok



Odhady analytikov v oblasti online marketingu na rok 2015 predpokladajú nárast investícií do internetovej reklamy až o 60%. Jedným z kľúčových nástrojov je PR článok uverejňovaný na relevantných ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 26. marca (WBN/PR) - Odhady analytikov v oblasti online marketingu na rok 2015 predpokladajú nárast investícií do internetovej reklamy až o 60%. Jedným z kľúčových nástrojov je PR článok uverejňovaný na relevantných portáloch. Prečo však ten váš neprináša nových návštevníkov? Máme pre vás 5 tipov ako ho vylepšiť z pohľadu SEO.


Pridaná hodnota PR článku
Zvýšiť účinnosť PR článku je možné pomocou zásad, ktoré má SEO optimalizácia. Naše tipy vám pomôžu zlepšiť čítanosť vášho článku a spraviť ho tak hodnotnejším. Skúste písať články teda nie len kvalitne ale aj efektívne ako renomovaná PR agentúra! Je dôležité aby sa o vás nie len písalo ale aby boli články navštevované a prinášali nových zákazníkov. Veď o tom je každý biznis.

Najdôležitejšie SEO tipy

1. Píšte vždy k téme s použitím kľúčových slov v texte
Google má viacero nástrojov na analýzu kľúčových slov, ktoré vám zobrazia nie len návštevnosť daného slova, ale navrhnú vám aj ďalšie nápady na použitie. Jedným z nich je Google plánovač kľúčových slov, ktorý zobrazuje mesačnú mieru vyhľadávania vychádzajúc zo štatistík z predchádzajúceho roka. Úspešný článok musí obsahovať takéto kľúčové slová, dôležitá je však miera ich použitia. Neprežeňte to! Jedno kľúčové slovo by sa malo vyskytovať najviac v miere 4,5 % z celkového počtu slov článku.

2. Používajte nadpisy alebo označujte hrubým písmom
Váš článok by taktiež mal obsahovať nadpisy a podnadpisy. Ide o značky H1-H4. Názov článku by mal niesť značku H1, druhý podnadpis H2 atď. Prípadne môžete označovať nadpisy hrubým písmom. Pre vyhľadávač sa stane článok viac prehľadný a kvalitnejší.

3. Využite možnosť umiestnenia 3 spätných odkazov
Väčšina portálov umožňuje umiestniť až 3 spätné odkazy na rôzne kľúčové slová pre vašu webovú stránku. Zlepšujete tak SEO vašej stránke a zvyšujete hodnotu samotného článku. Nezabúdajte však, že aj spätný odkaz musí mať svoj formát.

4. Spýtajte sa na možnosť nastavenia značiek alebo tzv. hash tagov
Kvalitné portály dávajú možnosť publikovať článok s použitím značiek pre ľahšiu orientáciu návštevníka. Vám to navyše prináša možnosť využitia moderného nástroja, ktorý taktiež zvyšuje relevanciu vášho článku. Opäť je to jeden z podstatných faktorov ovplyvňujúcich SEO.

5. Tak ako vám môže internetový marketing pomôcť, môže aj uškodiť
V minulosti sa zvyšovalo SEO stránky používaním bieleho kľúčového textu na bielom podklade. Dnes to už neplatí. Vyvarujte sa používaniu tzv. Black hat techník pri ktorých sú umelo pridávané kľúčové slová do textu s mierou nad 4,5%.Vyhľadávače to vyhodnocujú veľmi negatívne a takýto spätný odkaz na stránku dokáže viac uškodiť ako pomôcť.

Prečo osloviť profesionálov?
Dôsledky negatívneho hodnotenia stránky sa odstraňujú pomerne dlhšie ako získavanie tých pozitívnych. Ak vašu stránku zaradia na black list je veľmi ťažké sa z neho dostať, preto aj budovanie spätných odkazov formou PR článkov je potrebné robiť s mierou a riadiť sa heslom: "Tá najľahšia cesta nie je tá správna."

Príklad umiestnenia hash-tagov (kľúčové slovo, alebo skupina slov bez medzier zo znakom mriežky na začiatku):na záver článku

#seooptimalizacia #internetovymarketing #pragentura

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Do Francúzska doviezli príbuzných obetí, Nemecko smútilo
<< predchádzajúci článok
Britský najvyšší súd rozhodol o listoch princa Charlesa ministrom