24hod.sk    Ekonomika

02. júla 2008

Podľa SOPK je eurokampaň slabá a nič nehovoriaca



Podľa Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) sa informačná kampaň o eure rozbieha zle. Ako uviedol predseda komory Peter Mihók, úvodná kampaň bola slabá a nič nehovoriaca. Podľa Mihóka by ...



Zdieľať
BRATISLAVA 2. júla (WEBNOVINY) - Podľa Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) sa informačná kampaň o eure rozbieha zle. Ako uviedol predseda komory Peter Mihók, úvodná kampaň bola slabá a nič nehovoriaca. Podľa Mihóka by mala kampaň vysvetliť to, že na Slovensku nie sú dve lode - podnikatelia a obyvatelia. Poukázal pritom na fakt, že ak po zavedení eura bude fungovať ekonomika, tak aj dôsledky novej meny budú lepšie. "Zbytočne veľa sa aj v politickej a mediálnej rovine strašia ľudia," dodal Mihók. Podľa jeho slov sa však za pol roka do zavedenia eura dá ešte veľa urobiť. SITA

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/podla-sopk-je-eurokampan-slaba-a-nic-nehovoriaca-cl56296.html