Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

02. júla 2008

Podľa SOPK je eurokampaň slabá a nič nehovoriaca



Podľa Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) sa informačná kampaň o eure rozbieha zle. Ako uviedol predseda komory Peter Mihók, úvodná kampaň bola slabá a nič nehovoriaca. Podľa Mihóka by ...



Zdieľať
BRATISLAVA 2. júla (WEBNOVINY) - Podľa Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory (SOPK) sa informačná kampaň o eure rozbieha zle. Ako uviedol predseda komory Peter Mihók, úvodná kampaň bola slabá a nič nehovoriaca. Podľa Mihóka by mala kampaň vysvetliť to, že na Slovensku nie sú dve lode - podnikatelia a obyvatelia. Poukázal pritom na fakt, že ak po zavedení eura bude fungovať ekonomika, tak aj dôsledky novej meny budú lepšie. "Zbytočne veľa sa aj v politickej a mediálnej rovine strašia ľudia," dodal Mihók. Podľa jeho slov sa však za pol roka do zavedenia eura dá ešte veľa urobiť. SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Pojednávanie v kauze exmanažéra futbalového klubu odročili
<< predchádzajúci článok
Ústavný súd nevyhovel sťažnosti proti zdravotníckym zákonom

Podľa SOPK je eurokampaň slabá a nič nehovoriaca - diskusné fórum čitateľov

Slabý čajíček3.7. 1:50:52