![]() |
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|
Nedeľa 9.11.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
|
Meniny má Teodor
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
|
|
|
|
|
|
|
|
14. februára 2012
Poistenie firemných vozových parkov je lákavý biznis
Martin Daller, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne a riaditeľ Divízie neživotného poistenia, vidí na slovenskom poistnom trhu potenciál na zvýšenie podielu v poistení firemných vozových parkov. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. februára (WBN/PR) - Martin Daller, člen predstavenstva ČSOB Poisťovne a riaditeľ Divízie neživotného poistenia, vidí na slovenskom poistnom trhu potenciál na zvýšenie podielu v poistení firemných vozových parkov. “Kvôli nízkym daniam má veľa zahraničných dopravných firiem sídlo na Slovensku, ale ich vozidlá sa pohybujú po celej Európe. Mám pocit, že trhové poistné v tomto segmente nie je dostatočné,” vysvetľuje v rozhovore pre POISTOVNE.sk. Podľa Dallera len štandardizované poistené produkty majú šancu uspieť na internete. Pri životnom poistení je zvyčajne nutný osobný poradca, preto si myslí, že online predaj v tomto segmente nie je vhodný. “Pevná sieť agentov je chrbticou našej distribučnej stratégie, preto som presvedčený, že osobné poradenstvo kvalitných agentov má a bude mať na trhu miesto, aby pokryli všetky potreby klientov,” dodáva Daller.Portál POISTOVNE.sk vznikol v roku 1998. Ako jediný na Slovensku sa špecializuje na oblasť poisťovníctva. Denne prináša aktuálne správy z poisťovacieho diania doma i v zahraničí. Okrem správ pravidelne ponúka exkluzívne rozhovory s top manažérmi poisťovní na Slovensku. Uľahčuje čitateľom orientáciu v poisťovacích produktoch a pomáha im pri správnom výbere. Súčasťou portálu je aj odborné poradenstvo na aktuálne témy, kde sa čitatelia môžu dozvedieť viac o riešení svojich praktických otázok z oblasti poisťovacích služieb. Portál POISTOVNE.sk ako službu pre svojich návštevníkov poskytuje možnosť online poistenia a aktuálne kurzové lístky.
