Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Prečo sú rodinné podniky na Slovensku neviditeľné?



Poradensko-analytický inštitút Európske partnerstvo pre verejné stratégie (EPPP) a Slovak Business Agency pri príležitosti iniciatívy Európsky týždeň MSP organizujú ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 28. októbra (WBN/PR) - Poradensko-analytický inštitút Európske partnerstvo pre verejné stratégie (EPPP) a Slovak Business Agency pri príležitosti iniciatívy Európsky týždeň MSP organizujú seminár Prečo sú rodinné podniky na Slovensku neviditeľné?. Cieľom je rozprúdiť odbornú diskusiu na aktuálne témy týkajúce sa rodinného podnikania na Slovensku. Na seminári vystúpia predstavitelia verejnej správy a akademického a nezávislého sektora, experti z oblasti poradenstva a zástupcovia rodinných podnikov zo Slovenska a zahraničia. Partnerom podujatia je Amrop Slovakia a Platforma žien Slovenska.


EPPP v rámci programu seminára predstaví výsledky kvalitatívneho prieskumu o aktuálnej situácii v rodinných podnikoch na Slovensku. "Štúdia, ktorej zistenia budeme prezentovať, vznikla aj na základe podnetov a podpory zo strany rodinných firiem. Mnohé z nich boli zároveň ochotné zúčastniť sa na kvalitatívnom prieskume, aby sme získali presnejší obraz o aktuálnych problémoch v rodinných firmách, potrebách, trendoch i možných riešeniach," povedal Martin Krekáč, prezident EPPP. V rámci prieskumu sa autori zamerali aj na otázky týkajúce sa začiatku podnikania, zapájania rodinných príslušníkov do podnikania a nástupníctvu, medzigeneračným problémom či špecifickým otázkam, s ktorými sa rodinné firmy stretávajú v každodennom živote.

Keďže tím expertov EPPP má záujem tému rodinné podnikanie v rámci štyroch hlavných iniciatív rozvíjať aj ďalej a rozprúdiť širšiu diskusiu o rodinných podnikoch, legislatívnych nedostatkoch vo vzťahu k rodinnému podnikaniu i v oblasti vnútorného nastavenia rodiny v prospech rodinného podnikania, výstupy prieskumu chce spolu s dobrými príkladmi najmä zo zahraničnej praxe prezentovať nielen tým, ktorí sa na rozhovoroch zúčastnili, ale aj širšej odbornej verejnosti i záujemcom, ktorých táto téma osloví z vlastného osobného záujmu. "Veríme, že touto štúdiou prispejeme k hlasnému premýšľaniu nad tým, ako možno podporiť rodinné podnikanie a ako sa vyhnúť chybám, ktorými prešli iné známe rodinné firmy. Najmä však chceme vzbudiť a rozvinúť podnikateľské myslenie v samých rodinných firmách," dodal Martin Krekáč.

29. október 2014, Hotel Max Inn, Bratislava, 9.00 – 13.00 hod.

Kompletný program seminára možno nájsť na:
http://www.eppp.sk/docs/eppp_seminar_program_102014.pdf

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Slovenské podnikateľky sa môžu zviditeľniť a vyhrať automobil
<< predchádzajúci článok
Mladík okradol invalidného dôchodcu vo Vrútkach o takmer 4-tisíc eur