|  | 
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
|  | ||||||
|  Piatok  31.10.2025 | Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
|  | ||||||
|  Meniny má Aurélia | Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
|  Úvodná strana |  Včera  Archív správ  Nastavenia |  |  Kontakt |  Inzercia | 
|  | 
 Ilustračná snímka Foto: TASR/Michal Svítok
Ilustračná snímka Foto: TASR/Michal SvítokKampaň Do práce na bicykli oslovila oproti minulému roku v Prešove viac ľudí. Prihlásilo sa 44 tímov, čo je nárast o deväť skupín, ktoré tvorilo 143 cyklistov, čo predstavuje o 29 viac osôb ako vlani. Jeden účastník v tomto roku najazdil v priemere 101,88 kilometrov. Zapojení Prešovčania pritom celkovo do práce na bicykli urobili 2818 jázd a odjazdili 13.281,81 kilometra.
V počte jázd zvíťazil tím Energizer, ktorého členovia uskutočnili 166 jázd, pričom urobili 576,6 kilometra. Cyklisti z tímu Rojobike mali 154 jázd, ale svojich rivalov prekonali v počte kilometrov, keď najazdili až 1691,9 kilometra. V počte kilometrov sa na druhom mieste umiestnil tím Olejár (783,92 km) a na treťom boli Rýchle šípy (743,13 km).
Cieľom kampane Do práce na bicykli je podporiť rozvoj cyklistickej dopravy a motivovať samosprávy, aby vytvárali kvalitné podmienky pre ekologické druhy dopravy v mestách. Súťaž je určená tímom zamestnancov z rovnakej firmy alebo inštitúcie, ktoré sa do nej zaregistrovali a potvrdili, že v rámci kampane na cestu do práce využívajú bicykel a výsledky si zapisovali do registračného systému. Snahou organizátorov je každoročne oslovovať zamestnávateľov, aby budovali vo svojich sídlach vhodné podmienky pre zamestnancov, ktorí dochádzajú do práce na bicykli a motivovať zamestnancov, aby viac používali túto formu alternatívnej dopravy pri každodennom cestovaní do práce.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR


 Regióny
 Regióny


 Mobilná verzia
 Mobilná verzia 
  
 
