![]()  | 
        
| Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
| 
              Utorok  4.11.2025 
         | 
        Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky | 
| 
              Meniny má Karol 
         | 
        Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino | 
| 
              | 
        
             | 
        
              | 
        
                 | 
        
             | 
    
| 
			 | 
 Spoločnosť Facebook spúšťala nové funkcie s cieľom podporiť reklamu v mobilných zariadeniach. Viacero z nich bolo impulzom pre inzerentov, aby experimentovali a odkláňali sa od reklamy v televízii.BRATISLAVA 28. apríla (WebNoviny.sk) - Spoločnosť Facebook zaznamenala v prvom kvartáli, ktorý sa skončil 31. marca, nárast príjmov o 51,9 % na 5,38 mld. USD. V rovnakom období predchádzajúceho roka firma dosiahla príjmy 3,54 mld. USD. Príjmy z reklamy stúpli o 56,8 % na 5,20 mld. USD.Pod nárast príjmov sa podpísala zvyšujúca sa popularita mobilnej aplikácie a taktiež prenosy videa naživo. Firme sa totiž darilo prilákať nových inzerentov. Čistý zisk spoločnosti Facebook sa dostal na 1,51 mld. USD, čo predstavuje 52 centov na akciu. V rovnakom období predchádzajúceho roku bol vo výške 509 mil. USD, čiže 18 centov na akciu.
Spoločnosť Facebook spúšťala nové funkcie s cieľom podporiť reklamu v mobilných zariadeniach. Viacero z nich bolo impulzom pre inzerentov, aby experimentovali a odkláňali sa od reklamy v televízii.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
