Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

09. augusta 2011

Produkty, retailový predaj a marketing s novými riaditeľmi



Henrieta Gahérová vedie Odbor riadenia produktov, ktorý zabezpečuje a zodpovedá za tvorbu a rozvoj produktov a služieb banky pre všetky klientske segmenty, cenotvorbu a súvisiace ...



Zdieľať
dexia logo nove BRATISLAVA 9. augusta (WBN/PR) -


Henrieta Gahérová

vedie Odbor riadenia produktov, ktorý zabezpečuje a zodpovedá za tvorbu a rozvoj produktov a služieb banky pre všetky klientske segmenty, cenotvorbu a súvisiace procesy. Zároveň je aj prokuristkou banky.

Svoju bankovú kariéru odštartovala vo VÚB, kde prešla viacerými pracovnými pozíciami od poradcu v pobočke až po riaditeľku odboru riadenia retailového segmentu. Počas svojho pôsobenia vo VÚB bola zodpovedná za riadenie produktov, segmentov, marketingu a za vybudovanie a rozvoj elektronického bankovníctva. V Slovenskej sporiteľni pôsobila ako riaditeľka divízie riadenia produktov. Zodpovedala za celé produktové portfólio retailového a korporátneho segmentu banky, vrátane manažmentu cieľových skupín a cenotvorby banky.

Jozef Kiss

vedie Odbor riadenia retailového predaja, ktorý riadi stratégiu a predaj v celej retailovej obchodnej sieti, ako aj ostatných predajných kanáloch
Jozef Kiss pôsobí v bankovníctve 16 rokov. Svoju bankovú prax začal v roku 1995 vo VÚB banke, kde v rámci banky prešiel viacerými manažérskymi pozíciami. Od roku 2006 pôsobil v Slovenskej sporiteľni, kde bol zodpovedný za riadenie Divízie retailového predaja. Do jeho zodpovednosti patrili regionálne riaditeľstvá, riadenie predaja pobočkovej siete, riadenie externého predaja, riadenie kvality pobočkových procesov, privátne bankovníctvo a riadenie predaja POS terminálov.

Dušan Viszt

sa stal riaditeľom Odboru marketingu a komunikácie. Je zodpovedný za rozvoj značky, prieskumy trhu, externú a internú komunikáciu banky.
Dušan Viszt pôsobí v oblasti marketingu a reklamy viac ako pätnásť rokov. V rokoch 2006 až 2010 bol členom predstavenstva spoločnosti Heineken Slovensko, a.s., zodpovedným za marketing a PR značiek Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Heineken. Pracoval aj na rôznych manažérskych postoch v reklamných agentúrach a v rádiu Twist. Do Dexia banky Slovensko prišiel zo Slovenskej sporiteľne, kde zastával pozíciu riaditeľa marketingu a analýz trhu.

Dexia banka Slovensko a.s. pôsobí na trhu od roku 1993. Investičná skupina Penta sa stala hlavným akcionárom Dexia banky Slovensko a.s. v apríli 2011. Banka má v súčasnosti majoritné postavenie na trhu služieb pre mestá a obce. Ponúka komplexné služby obyvateľstvu, mestám, obciam, verejnoprospešným podnikom, medzinárodným a domácim podnikateľským subjektom. Dexia banka Slovensko a.s. sa v rozhodujúcej miere podieľa na financovaní rozvojových programov komunálneho sektora, programov bývania a environmentálnych programov. V súčasnosti poskytuje svoje služby prostredníctvom 49 pobočiek po celej SR.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Hovoriť o návrate recesie je podľa EK predčasné
<< predchádzajúci článok
Počet živnostníkov vlani poklesol o necelé percento