Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Prvý cyklus projektu JA Základy podnikania úspešne ukončený



Celoslovenskú súťaž o podnikaní, ktorú organizovala poisťovňa MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou JA Slovensko v rámci vzdelávacieho projektu Life Changer/JA Základy podnikania ...



Zdieľať
Foto: MetLife
Bratislava 14. júla (OTS) - Celoslovenskú súťaž o podnikaní, ktorú organizovala poisťovňa MetLife v spolupráci s neziskovou organizáciou JA Slovensko v rámci vzdelávacieho projektu Life Changer/JA Základy podnikania vyhral šesťčlenný tím žiakov z rôznych základných škôl.


Finále sa uskutočnilo koncom júna za účasti detí piateho a šiesteho ročníka základných škôl, pričom súťaž Innovation Camp bola vyvrcholením vzdelávacieho programu JA Základy podnikania, ktorý sa realizoval v tomto školskom roku na základných školách po celom Slovensku. Žiaci vo finále riešili hravú súťažnú výzvu, ktorá spočívala v navrhnutí prototypu hračky pre ľubovoľnú vekovú kategóriu. Okrem podnikateľského nápadu mali za použitia dostupného materiálu dosiahnuť čo najvyšší zisk. Každý tím navyše výrobok prezentoval odbornej porote v rámci vlastnej marketingovej idey. Do finálovej súťaže sa zapojilo 60 detí v desiatich zmiešaných tímoch pod vedením odborných konzultantov.

Víťazný tím projektu, vďaka ktorému žiaci hravo vstúpia do sveta podnikania, vytvorili hračku Príšerka Bugy, ktorá zabaví, odoženie zlé sny a uchová tajomstvo. Členmi tohto tímu boli Svetlana Koreňová (ZŠ Gorazdova ul. Bánovce nad Bebravou), Radoslav Kolár (ZŠ Kežmarská ul. Košice), Miloš Harmady (Katolícka spojená škola sv. Vincenta de Paul Levice), Marco Baláž (ZŠ Rybany), Sebastian Kotesa (ZŠ Sekule) a Veronika Hornáková (ZŠ Školská ul. Veľké Kostoľany).



Cieľom projektu Life Changer/ JA Základy podnikania, ktorý spoločnosť realizovala za pomoci organizácie Junior Achievement, nielen na Slovensku ale aj v iných krajinách sveta, bolo zvýšenie finančnej a podnikateľskej gramotnosti detí a dopĺňať tak tradičnú skladbu vyučovacích predmetov základných škôl.

Vyučujúcimi boli dobrovoľní konzultanti zo spoločnosti MetLife, ktorí prepájajú teóriu s praktickým svetom ekonomiky a obchodu. Do programu bolo zapojených 95 základných škôl a 2156 žiakov. Spoločnosť MetLife je už viac ako 20 rokov na Slovensku známa svojim sloganom Finančná istota.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kalifornia zamietla plán VW na zvolávanie áut s trojlitrovým motorom
<< predchádzajúci článok
Rezort spravodlivosti pripravuje lacnejší elektronický platobný rozkaz