Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. mája 2013

Reklamné predmety sú stále IN



iMi Trade pôsobí na trhu s reklamnými predmetmi už vyše 20 rokov. S ročným obratom 8 miliónov Eur, 60 stálymi zamestnancami sa radí medzi najsilnejšie subjekty v tejto branži na Slovensku. Je členom ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 15. mája (WBN/PR) - iMi Trade pôsobí na trhu s reklamnými predmetmi už vyše 20 rokov. S ročným obratom 8 miliónov Eur, 60 stálymi zamestnancami sa radí medzi najsilnejšie subjekty v tejto branži na Slovensku. Je členom nadnárodného zoskupenia IPPAG, ktoré združuje úspešných podnikateľov v oblasti 3D reklamy z celého sveta. IMI Trade teda ponúka lokálne riešenia na svetovej úrovni. V nemalej miere k tomu prispieva aj vlastná pobočka v Hong Kongu.


Napriek počiatočným problémom v súvislosti s nástupom krízy pred 4 rokmi sa spoločnosť iMi Trade nevzdala. Nepristúpila k prepúšťaniu, ako sme toho denno-denne svedkami v posledných rokoch na Slovensku. Naopak investovala do inovácií a rozvoja. Táto stratégia priniesla očakávané výsledky.

iMi Trade dnes distribuuje do celej Európy 2 vlastné značky reklamných predmetov. Veď kto iný môže vedieť viac o tom, o aké reklamné predmety bude záujem, aké darčeky na trhu chýbajú, ak nie firma, ktorá je v kontakte s klientmi od začiatku. Sleduje trendy a rastie s dobou. Od obdobia kedy reklamné predmety boli len plastové perá, zapaľovače a zápalky s logom firmy. Až do dnes, kedy nie je neobvyklé darovať ani zoskok padákom alebo víkendový pobyt v Paríži.

Obe značky sú výsledkom podrobného prieskumu záujmov ľudí na posledné roky. Snahu o dobrú fyzickú kondíciu, trávenie času s rodinou a priateľmi, pobyt v prírode, objavovanie nových vecí logicky doplňuje outdoorová kolekcia Schwarzwolf outdoor.

O túto značku je od jej zrodu obrovský záujem nielen na Slovensku, ale aj v mnohých krajinách Európy a tak sa sortiment rodinky Čierneho vlka každým rokom rozrastá. Niet divu, ponúka darčeky s celoročným využitím pre širokú skupinu ľudí bez ohľadu na to, či trávia svoj voľný čas mestskou turistikou, prechádzkami po prírode alebo v náročných outdoorovým podmienkach kdesi vo svete.

Druhá značka z dielne iMi Trade je jemnejšou a mladšou sestrou Čierneho vlka. Dokážete si vychutnávať život naplno? Varíte, či stolujete s radosťou? Ak nie, určite aspoň radi holdujete chutnému jedlu a lahodným nápojom. A kto z nás by nemal rád príjemné, nevtieravé a naviac praktické bytové doplnky. Pre všetkých, ktorí ste sa tu našli je značka Vanilla Season tou správnou voľbou. Darčeky zn. Vanila Season sú pre všetkých, ktorí vedia žiť.

Ako sme na začiatku spomínali, iMi Trade zvolil cestu rozvoja a inovácií. Práve v týchto dňoch hrdo krstí svoj nový katalóg reklamných predmetov, ktorý len podčiarkuje všetko čo už odznelo. Katalóg je malým umeleckým dielom aj napriek tomu, že ponúka niečo tak všedné a praktické ako sú reklamné predmety. Jednotlivými kapitolami zákazníkov sprevádzajú bytosti zo sveta rozprávok a kúziel. Hoci sa pri riešení požiadaviek svojich klientov iMi Trade určite nespolieha na žiadne zaklínadlá a čary – predsa len – pol tisícky noviniek...Nie je to kúzelné?

Ďalšie informácie nájdete na: www.imitrade.sk

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Euro voči doláru kleslo na šesťtýždňové minimum
<< predchádzajúci článok
Slováci sa najviac obávajú straty zamestnania