Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu



Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu



Zdieľať
Slováci opäť ocenili kvalitu privátnych značiek Kauflandu Foto: Kaufland
Bratislava 16. júna (OTS) - Reprezentatívna vzorka 2000 respondentov vybrala K-Bio šťavy, K-Classic syry a potraviny K-take it veggie ako najlepšie novinky roku 2017. Aj tieto víťazstvá v jednotlivých kategóriách potvrdzujú, že privátne značky sa kvalitou vyrovnajú značkovým.


Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka je marketingový program, ktorý už šesť rokov monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru.

Pojem privátna značka sa na Slovensku začal objavovať spolu s príchodom obchodných reťazcov. Dnes nie je ničím výnimočné, že každý z nich má minimálne jednu vlastnú značku, ktorou sa na základe kvality a ceny produktov snaží osloviť svojich zákazníkov. Najčastejšie sa s „privátkami“ stretávame v segmente potravín, no nájdeme ich zastúpené aj medzi kozmetikou, či elektronikou.

V minulosti boli u spotrebiteľov privátne produkty vnímané ako nekvalitné, v súčasnosti ich popularita rastie. „Podporuje to najmä rastúca kvalita za cenu nižšiu, ako je cena značkových produktov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s. Ide o produkty vyrábané u renomovaných výrobcov, ktorí časť svojej produkcie premenia na dodané objemy v privátnych značkách. Keďže sú však tieto produkty určené pre konkrétny obchodný reťazec, nevyžadujú si zo strany výrobcu dodatočné náklady na lesklé a farebné obaly, lákavé reklamy a podobne. O tom, že tento koncept sa teší čoraz väčšiemu úspechu, svedčí aj fakt, že práve produkty privátnych značiek z Kauflandu získali v programe Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2017 ocenenie v 3 kategóriách. V kategórii ovocné a zeleninové šťavy získali ocenenie K-Bio šťavy, v kategórii syry boli ocenené syry K-Classic a medzi špeciálnymi potravinami si spotrebitelia vybrali ako víťaza K-take it veggie produkty.
,,Tešíme sa, že sa naše privátky tešia veľkej obľube u spotrebiteľov, čo dokazujú aj získané ocenenia“, dodal Martin Gärtner.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Počet obetí požiaru vežiaka v Londýne stúpol na 30
<< predchádzajúci článok
Minister obrany P. Gajdoš privítal vojakov po návrate z Afganistanu