24hod.sk    Auto moto

22. marca 2013

Slováci si obľúbili nákupy vozidiel cez Facebook



Facebook aplikácia ŠKODA Last Minute, ako alternatívny predajný kanál spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, opäť zožala úspech u fanúšikov značky. Štvrté kolo akciovej ponuky videlo na Facebooku 4 303 ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 22. marca (WBN/PR) - Facebook aplikácia ŠKODA Last Minute, ako alternatívny predajný kanál spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko, opäť zožala úspech u fanúšikov značky. Štvrté kolo akciovej ponuky videlo na Facebooku 4 303 užívateľov a svoje nové vozidlo si objednalo 102 zákazníkov. ŠKODA cez špeciálnu aplikáciu na sociálnej sieti predala od roku 2011 počas štyroch časovo obmedzených kôl celkovo 219 automobilov.


„Slovenskí motoristi a fanúšikovia značky ŠKODA opäť potvrdili, že pozorne sledujú dianie na našom facebookovom profile. O kúpu vozidla cez Facebook majú záujem najmä mladí vodiči od 25 – 34 rokov, ktorí sa neobávajú využiť aj netradičné a moderné formy predaja. Výsledok uplynulých štyroch kôl akcie ŠKODA Last Minute hodnotíme mimoriadne pozitívne, preto sa chystáme pripraviť podobné atraktívne akcie pre zákazníkov aj v budúcnosti,“ uviedol Branislav Čarský, koordinátor plánovania pre predaj a odbyt ŠKODA AUTO Slovensko.

Záujem o akciovú ponuku ŠKODA Last Minute bol najväčší v poslednom štvrtom kole, v ktorom mohli zákazníci získať zľavy na nové a skladové vozidlá až do výšky 7 500 eur. Pre nové vozidlo sa prostredníctvom špeciálnej Facebook aplikácie rozhodlo celkovo 102 zákazníkov, ktorí si vybrali jeden zo 133 ponúkaných modelov. Úspešnosť predaja tak dosiahla 77 %.

Ponuku ŠKODA Last Minute videlo v štvrtom kole spolu 4 303 návštevníkov aplikácie. Počas všetkých štyroch kôl si ponuku nových a skladových vozidiel značky ŠKODA za akciové ceny prezrelo celkovo 25 332 záujemcov, z ktorých sa 219 rozhodlo pre kúpu nového vozidla zo 423 ponúkaných kusov. Nové auto si najčastejšie kupovali muži vo veku od 25 do 34 rokov (29 %) a muži v rozmedzí 35 - 44 rokov (18 %), nasledovaní ženami vo veku od 25 do 34 rokov (12 %).

Najžiadanejším vozidlom sa počas štyroch uplynulých kôl stal model Fabia s počtom 122 predaných kusov (75 ks hatchback + 47 ks combi). Druhým najobľúbenejším vozidlom bola ŠKODA Octavia s počtom 34 predaných kusov (24 ks sedan + 10 ks combi), nasledovaná modelmi Yeti (21 kusov), Roomster (19 kusov), Citigo (16 kusov) a Superb (6 kusov; 3 ks sedan + 3 ks combi).

Aplikácia Last Minute ponúka jedinečný výber vozidiel ŠKODA za mimoriadne výhodné ceny. Ak sa zákazníkovi nejaké z vozidiel páči, stačí kliknúť na „mám záujem“ a obratom mu mailom príde kontakt na predajcu. Spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko ako jediná na Slovensku využíva sociálnu sieť Facebook na predaj automobilov. Ktokoľvek si tak môže vybrať niektoré z ponúkaných skladových vozidiel, ktoré sa nedajú kúpiť žiadnym iným spôsobom. Záujemca nemusí byť fanúšikom stránky na Facebooku, aby si mohol vozidlo zakúpiť.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/slovaci-si-oblubili-nakupy-vozidiel-cez-facebook-cl225185.html