Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

22. decembra 2005

Slovenské médiá sa bulvarizujú



Slovenské médiá sú na šikmej ploche! Podľa správy združenia Memo98 sa síce situácia na mediálnej scéne postupne štandardizuje, upadajú však do stále väčšieho bulváru.



Zdieľať
  „Je nízka profesionalita novinárov, respektíve médií, čo súvisí s pomerne výraznou bulvarizáciou ich obsahu,“ tvrdí zástupca združenia Ivan Godarský. „Správa je časťou súhrnnej správy projektu Eumap, ktorý v rámci Európy mapuje dvadsať krajín,“ pochválil sa nám. Na televíznom trhu podľa neho vznikla väčšia konkurencia a prehľadnosti pomohlo aj zavedenie peoplemetrov.

V prípade verejnoprávnej STV oceňuje vyrovnanejšie hospodárenie ako v minulosti.
„Otázka je, či by STV mala ísť až tak blízko k súkromným médiám,“ naráža Godarský na množstvo komerčných programov v STV.

(df)


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
O trinásťročnú dcéru hasila cigarety
<< predchádzajúci článok
V skratke