|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 30.4.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Anastázia
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. decembra 2005
Slovenské médiá sa bulvarizujú
Slovenské médiá sú na šikmej ploche! Podľa správy združenia Memo98 sa síce situácia na mediálnej scéne postupne štandardizuje, upadajú však do stále väčšieho bulváru.
Zdieľať
„Je nízka profesionalita novinárov, respektíve médií, čo súvisí s pomerne výraznou bulvarizáciou ich obsahu,“ tvrdí zástupca združenia Ivan Godarský. „Správa je časťou súhrnnej správy projektu Eumap, ktorý v rámci Európy mapuje dvadsať krajín,“ pochválil sa nám. Na televíznom trhu podľa neho vznikla väčšia konkurencia a prehľadnosti pomohlo aj zavedenie peoplemetrov.
V prípade verejnoprávnej STV oceňuje vyrovnanejšie hospodárenie ako v minulosti.
„Otázka je, či by STV mala ísť až tak blízko k súkromným médiám,“ naráža Godarský na množstvo komerčných programov v STV.
„Otázka je, či by STV mala ísť až tak blízko k súkromným médiám,“ naráža Godarský na množstvo komerčných programov v STV.
(df)