Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Spotrebiteľovi len zľava nestačí, uprednostňuje kvalitu



„Počas minulých období bola najdôležitejším faktorom nákupného rozhodovania najmä nízka cena alebo výrazné zľavy. Kríza však naučila ľudí viac rozmýšľať o produkte, o jeho kvalite a vydaní ...



Zdieľať
Bratislava 17. novembra (OTS) - „Počas minulých období bola najdôležitejším faktorom nákupného rozhodovania najmä nízka cena alebo výrazné zľavy. Kríza však naučila ľudí viac rozmýšľať o produkte, o jeho kvalite a vydaní peňazí. Preto sa čoraz viac darí novým konceptom a značkám, ktoré ponúkajú vysokú kvalitu za veľmi dostupné ceny,” uviedol David Werner, marketingový riaditeľ spoločnosti Inter IKEA Centre Group ČR/SR, ktorá v oboch krajinách stavia, vlastní a manažuje nákupné centrá Avion Shopping Park.


Príkladom je švédska značka H&M a jej luxusné módne kolekcie svetových haute-couture módnych návrhárov za výhodné ceny či výrobca kvalitnej dekoratívnej kozmetiky WJCON z Talianska. Značka v lete tohto roka vstúpila na slovenský trh otvorením predajne v nákupnom centre Avion Shopping Park Bratislava. WJCON bude mať do konca tohto roka 80 obchodov – v Taliansku, na Malte a na Slovensku.

O novom koncepte Social luxury hovorí Alena Kundrová, majiteľka predajne WJCON v Avion Shopping Parku:
1. Značka WJCON patrí k najobľúbenejším značkám v Taliansku a pomerne rýchlo si získala široké spektrum zákazníčok. Čím sa značka odlišuje od konkurencie?
Alena Kundrová, WJCON: Značka ponúka veľmi optimálny pomer kvalita – cena, široký výber profesionálnych kozmetických produktov. WJCON MAKE IT sú produkty vysokej kvality vyrobené v Taliansku v dostupných cenách už od pár eur. Kríza zmenila nákup dekoratívnej kozmetiky – zákazníčky dávajú stále dôraz na cenu výrobkov, ale vyžadujú vysokú kvalitu. Verím, že značku WJCON si rýchlo obľúbia aj Slovenky – majú veľké estetické cítenie a milujú vysokú kvalitu.

2. Čo znamená váš koncept Social Luxury?
Alena Kundrová, WJCON: Social luxury znamená výrobky vysokej kvality cenovo dostupné všetkým vrstvám. Chceli sme osloviť čo najviac zákazníčok a dokázať, že vysoká kvalita nemusí automaticky znamenať aj vysokú cenu.

3. Akým spôsobom sa značke darí udržať nízku cenu pri vysokej kvalite výrobkov?
Alena Kundrová, WJCON: Udržať vysokú kvalitu za prístupnú cenu sme dokázali tým, že naše produkty z výrobne idú priamo do predajní WJCON MAKE IT – čo znamená, že nie sú prítomní sprostredkovatelia – obchodní zástupcovia.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
SaS: Ľudia majú opäť strach o slobodu
<< predchádzajúci článok
Matovičov ´vysnívaný prezident´ podporuje P. Hrušovského