24hod.sk    Ekonomika

19. marca 2010

Tender na Komunikačný plán OPŽP bol transparentný



Ponuka, ktorú reklamná agentúra B.R.O.S. predložila vo verejnej súťaži na Komunikačný plán Operačného programu Životné prostredie (OPŽP) a jeho realizáciu, spĺňala všetky stanovené požiadavky a ...



Zdieľať
BRATISLAVA 19. marca (WBN/PR) - Ponuka, ktorú reklamná agentúra B.R.O.S. predložila vo verejnej súťaži na Komunikačný plán Operačného programu Životné prostredie (OPŽP) a jeho realizáciu, spĺňala všetky stanovené požiadavky a bola v súlade s podmienkami danej súťaže.


„Nemáme sa čoho obávať, pretože sme neporušili žiadny zákon. Naša agentúra pôsobí na slovenskom reklamnom trhu už štrnásť rokov a má za sebou celý rad úspešných kampaní pre veľké tuzemské aj nadnárodné spoločnosti. Trváme na tom, že pre MŽP SR sme odviedli špičkovú prácu na najvyššej úrovni a za tým si stojíme. Sme šokovaní absurdnou politizáciou našej práce a popierame akékoľvek prepojenia s politickými stranami. Nedáme sa vtiahnuť do predvolebného politického súboja,“ tvrdí výkonná riaditeľka agentúry B.R.O.S. Denisa Koložiová.
Tender na komunikačný plán OPŽP v hodnote 11 miliónov Eur bez DPH vyhlásilo Ministerstvo životného prostredia SR v EU vestníku. Agentúra B.R.O.S. požiadala o zaslanie súťažných podmienok a spracovala svoj súťažný návrh, ktorý spĺňal všetky stanovené požiadavky a bol v súlade s podmienkami danej súťaže.
„V rámci zmluvy sme sa zaviazali vynaložiť prostriedky cielene a efektívnosť sme docielili práve smerovaním komunikácie na presne stanovené cieľové skupiny. Zrealizovali sme kvalitnú kampaň, ktorá sa prejavila vo zvýšenom záujme verejnosti o OPŽP a pomoci z Európskej únie v rámci tohto operačného programu, ako aj vo vysokom počte správne vypracovaných a podaných žiadostí, či projektov,“ povedala Denisa Koložiová. Na margo medializovaných informácií o údajne vysokých cenách fakturovaných agentúrou ministerstvu skonštatovala, že vzhľadom na okolnosti išlo o primerané sumy a v rámci reklamného trhu patria medzi štandardné.
„V žiadnom prípade nejde o plytvanie peňazí daňových poplatníkov, pretože každá poskytnutá služba priniesla svoje pozitívne výsledky a bola v súlade s Komunikačným plánom Operačného programu Životné prostredie a požiadavkami Riadiaceho orgánu,“ konštatuje D. Koložiová a dodáva, že všetky fakturované úkony naozaj aj vykonali, teda nešlo len o fiktívne úkony na papieri. „Do výšky cien sa premietli aj autorské práva a licenčné práva na neobmedzené používanie, samotná práca našich grafických dizajnérov a ďalších špecialistov,“ uzavrela D. Koložiová.

   Tlač    Pošli

Prečítajte si tiež


https://www.24hod.sk/tender-na-komunikacny-plan-opzp-bol-transparentny-cl109661.html