Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

19. marca 2010

Tender na Komunikačný plán OPŽP bol transparentný



Ponuka, ktorú reklamná agentúra B.R.O.S. predložila vo verejnej súťaži na Komunikačný plán Operačného programu Životné prostredie (OPŽP) a jeho realizáciu, spĺňala všetky stanovené požiadavky a ...



Zdieľať
BRATISLAVA 19. marca (WBN/PR) - Ponuka, ktorú reklamná agentúra B.R.O.S. predložila vo verejnej súťaži na Komunikačný plán Operačného programu Životné prostredie (OPŽP) a jeho realizáciu, spĺňala všetky stanovené požiadavky a bola v súlade s podmienkami danej súťaže.


„Nemáme sa čoho obávať, pretože sme neporušili žiadny zákon. Naša agentúra pôsobí na slovenskom reklamnom trhu už štrnásť rokov a má za sebou celý rad úspešných kampaní pre veľké tuzemské aj nadnárodné spoločnosti. Trváme na tom, že pre MŽP SR sme odviedli špičkovú prácu na najvyššej úrovni a za tým si stojíme. Sme šokovaní absurdnou politizáciou našej práce a popierame akékoľvek prepojenia s politickými stranami. Nedáme sa vtiahnuť do predvolebného politického súboja,“ tvrdí výkonná riaditeľka agentúry B.R.O.S. Denisa Koložiová.
Tender na komunikačný plán OPŽP v hodnote 11 miliónov Eur bez DPH vyhlásilo Ministerstvo životného prostredia SR v EU vestníku. Agentúra B.R.O.S. požiadala o zaslanie súťažných podmienok a spracovala svoj súťažný návrh, ktorý spĺňal všetky stanovené požiadavky a bol v súlade s podmienkami danej súťaže.
„V rámci zmluvy sme sa zaviazali vynaložiť prostriedky cielene a efektívnosť sme docielili práve smerovaním komunikácie na presne stanovené cieľové skupiny. Zrealizovali sme kvalitnú kampaň, ktorá sa prejavila vo zvýšenom záujme verejnosti o OPŽP a pomoci z Európskej únie v rámci tohto operačného programu, ako aj vo vysokom počte správne vypracovaných a podaných žiadostí, či projektov,“ povedala Denisa Koložiová. Na margo medializovaných informácií o údajne vysokých cenách fakturovaných agentúrou ministerstvu skonštatovala, že vzhľadom na okolnosti išlo o primerané sumy a v rámci reklamného trhu patria medzi štandardné.
„V žiadnom prípade nejde o plytvanie peňazí daňových poplatníkov, pretože každá poskytnutá služba priniesla svoje pozitívne výsledky a bola v súlade s Komunikačným plánom Operačného programu Životné prostredie a požiadavkami Riadiaceho orgánu,“ konštatuje D. Koložiová a dodáva, že všetky fakturované úkony naozaj aj vykonali, teda nešlo len o fiktívne úkony na papieri. „Do výšky cien sa premietli aj autorské práva a licenčné práva na neobmedzené používanie, samotná práca našich grafických dizajnérov a ďalších špecialistov,“ uzavrela D. Koložiová.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Allianz: Pre poisťovne bude tento rok opäť ťažký
<< predchádzajúci článok
ZPS: Vláda zhoršila podnikateľské prostredie