Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

09. novembra 2016

Turistický portál trenčianskeho regiónu otvára web aj podnikateľom



Informovať verejnosť o turistickej ponuke Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) je hlavným cieľom nového turistického portálu Krajskej organizácie cestovného ruchu (KOCR) Trenčín región. ...



Zdieľať
Foto: tsk.sk
Trenčín 9. novembra (TASR) – Informovať verejnosť o turistickej ponuke Trenčianskeho samosprávneho kraja (TSK) je hlavným cieľom nového turistického portálu Krajskej organizácie cestovného ruchu (KOCR) Trenčín región. Portál je určený všetkým, ktorí chcú navštíviť turistické destinácie v TSK, ale aj domácim, ktorí možno ani netušia, čo všetko doma majú.


Podľa predsedu KOCR Trenčín región Juraja Gerliciho na webe www.trencinregion.sk z informácií postupne vytvoria digitálnu mapu trenčianskeho regiónu, turistom poskytnú množstvo užitočných noviniek a urýchlia rozhodovanie, kde stráviť voľný čas či kam sa vybrať na výlet. Poskytovateľom služieb v cestovnom ruchu zasa ponúkajú bonus v podobe možnosti vlastnej prezentácie.

"Návštevník webu tu nájde tipy na výlet, poznávanie hradov, pamiatok, prírody, zaujímavé cyklotrasy, pozvánky na podujatia, ale aj ucelený kalendár podujatí na celý rok. Obsahovo a tematicky sa na webe nájde každá cieľová skupina. Rodiny s deťmi, športovci, turisti, seniori, vyznávači histórie, gastronómie, romantiky, mladí ľudia. Pestrá a informačne nabitá ponuka z nášho kraja je na podnose, stačí si len vybrať," uviedol Gerlici.

V porovnaní s podobnými turisticko–informačnými webovými portálmi prináša nový web novinku, ktorá je prvou na Slovensku a otvára web podnikateľom v oblasti cestovného ruchu. Priamo ich zapája do tvorby, kreovania a prezentácie ponuky na webe. Sami si môžu na portáli vytvoriť profil a prezentovať informácie o svojom zariadení – aktuálnu ponuku, novinky a pripravované podujatia.

"Chceme sa priblížiť zahraničným portálom ako booking, tripadvisor či airbnb. Podnikateľom ponúkame možnosť spoločne sa podieľať nielen na propagácii destinácie, ale aj na tvorbe produktov, ktoré ju turisticky zatraktívnia. Web sa vďaka informáciám od podnikateľov stáva inovatívny, informačne komplexnejší a aktuálny. Takto získané informácie o najnovších produktoch, službách či podujatiach posúvame ďalej verejnosti," doplnila výkonná riaditeľka KOCR Trenčín región Eva Frývaldská.


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Koncern Pfizer plánuje zatvoriť dva z troch britských závodov
<< predchádzajúci článok
Spoločnosť Leyard kúpi v prešovskom priemyselnom parku ďalšie pozemky