24hod.sk    Počítače

24. júna 2020

Twitter sa ospravedlnil klientom za únik osobných údajov, problém sa im už podarilo vyriešiť



Twitter informoval svojich obchodných klientov o úniku osobných údajov. V e-maile uviedol, že niekto iný "mohol" mať prístup k dátam, akými sú e-mailové adresy, telefónne čísla a štyri posledné ...



Zdieľať
gettyimages 1181557977 676x380 24.6.2020  - Twitter informoval svojich obchodných klientov o úniku osobných údajov. V e-maile uviedol, že niekto iný "mohol" mať prístup k dátam, akými sú e-mailové adresy, telefónne čísla a štyri posledné číslice z čísla kreditnej karty klientov. Technologická spoločnosť dodala, že nemá žiaden dôkaz o ohrození fakturačných údajov.

Problém spoločnosť už vyriešila



Incident sa týka klientov, ktorí využívajú reklamné a analytické platformy Twitteru. Presný počet poškodených nie je známy. Zástupcovia spoločnosti potvrdili, že o prípade sa dozvedeli 20. mája a problém už vyriešili.

"Je nám veľmi ľúto, čo sa stalo. Uvedomujeme si a oceňujeme dôveru, ktorú do nás vkladáte a sme odhodlaní získavať ju každý deň," napísali.

Únik údajov sa nestal po prvý raz


BBC dodáva, že "neobchodných používateľov" sociálnej a mikroblogovacej siete sa prípad zrejme netýka.

Nie je to po prvý raz, čo sa Twitter musel vysporiadať s podobnou situáciou. V roku 2018 požiadal používateľov o zmenu ich hesiel, a to v dôsledku interného úniku.


Zdroj: Webnoviny.sk - Twitter sa ospravedlnil klientom za únik osobných údajov, problém sa im už podarilo vyriešiť © SITA Všetky práva vyhradené.

   Tlač    Pošli

https://www.24hod.sk/twitter-sa-ospravedlnil-klientom-za-unik-osobnych-udajov-problem-sa-im-uz-podarilo-vyriesit-cl738893.html