Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Auto moto

23. júna 2008

V Bratislave otvorili jeden z dvoch najväčších Porsche a Audi salónov v Európe



Úspech slovenskej ekonomiky sa prejavil aj vo zvýšenom záujme o luxusné vozidlá Audi a Porsche



Zdieľať
Jeden z dvoch najväčších Porsche a Audi salónov v Európe má svoje sídlo v Bratislave na Zlatých Pieskoch. Porsche Bratislava otvorením tohto luxusného výstavného priestoru reaguje na permanentne sa zvyšujúci záujem vodičov o spomínané značky. Predaj modelov Porsche vzrástol za posledné dva roky na Slovensku viac ako dvojnásobne.
 
„Silný rast slovenskej ekonomiky a s tým spojený zvýšený záujem domácich motoristov o kúpu modelov Porsche je pre nás veľkou výzvou. Vidíme tu veľký potenciál na rast a s tým súvisí aj naša investícia,“ uviedol konateľ Porsche Inter Auto Slovakia Christian Reiter.
 
V novom výstavnom priestore si zákazníci budú môcť vychutnať luxus a služby na najvyššej úrovni. Všetky časti, vrátane priestorov vyhradených pre servis, sú predelené len sklenenými priečkami. Motoristi tak môžu v prípade záujmu sledovať aj prácu priamo v servise. Celý priestor je navyše skutočnou pochúťkou pre milovníkov dizajnu, pretože dizajnéri kládli dôraz na každý detail. V Audi  časti salóna napríklad nechýba štylizovaná zákruta, symbolizujúca pretekársky okruh v Le Mans, kde svoj úspech už niekoľko rokov slávi značka Audi. 
 
Nové koncepty Porsche a Audi salónov realizuje spoločnosť po celej Európe. Výstavba slovenského projektu trvala viac ako rok a investícia presiahla 300 miliónov slovenských korún. V salóne Porsche bude vystavených 7 a v salóne Audi 14 vozidiel. Zákazníkom bude k dispozícii hneď od začiatku 60 zamestnancov, pričom postupne by sa mal ich počet zvýšiť na 100. Rovnako veľký Porsche a Audi salón bol zatiaľ otvorený len v rakúskom Linzi.
 
„Našimi zákazníkmi sú motoristi túžiaci po automobile, ktorý im poskytuje nielen najvyššiu mieru kvality a luxusu, ale aj pocit štýlovosti a výnimočnosti. V rovnakom duchu sme preto koncipovali aj celý areál, aby každý hneď po vstupe vedel, že sa nachádza na mieste, kde je o neho postarané na najvyššej úrovni,“ dodal Christian Reiter.
 
Rovnako ambiciózne ako celý areál Porsche a Audi salónu sú aj plány spoločnosti na najbližšie obdobie. V súčasnosti sa na Slovensku predáva približne 100 vozidiel Porsche ročne, pričom viac ako polovica zákazníkov pochádza z Bratislavy a okolia. V nasledujúcich troch rokoch sa Porsche Bratislava chystá tento počet zvýšiť o polovicu. Audi plánuje zvýšiť celkový predaj na Slovensku na 1000 kusov ročne. Podobne ako pri Porsche, aj zákazníci tejto značky pochádzajú väčšinou z Bratislavy a okolia.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Dunlop fantasticky otvoril pretekársku motocyklovú sezónu 2008
<< predchádzajúci článok
Na internete dražia obed s obchodníkom Buffettom