Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

02. decembra 2014

V novembri podľa zive.sk prekvapil agentúrny web Teraz.sk a televíziie



November priniesol výrazný rast návštevnosti internetových stránok dvoch najsilnejších slovenských komerčných televízií. Polepšili si aj spravodajské weby, prekvapením je ...



Zdieľať
Logo Teraz.sk. Foto: Teraz.sk
Bratislava 2. decembra (TASR) - November priniesol výrazný rast návštevnosti internetových stránok dvoch najsilnejších slovenských komerčných televízií. Polepšili si aj spravodajské weby, prekvapením je výrazný nárast webu TASR Teraz.sk. Podľa portálu zive.sk to vyplýva z výsledkov oficiálneho auditu návštevnosti slovenských webov AIM monitor.


Čelné pozície ostávajú podľa portálu zachované. Azet.sk na prvom mieste s návštevnosťou 2,57 milióna reálnych používateľov si pohoršil o 2,76 percenta. "Zoznam.sk evidoval takmer totožné čísla ako v októbri. Výraznejšie sa darilo portálu Sme.sk na tretej priečke, ktorý si polepšil o necelé 4,5 percenta. O takmer päť percent stúpla iPravda.sk a s 1,38 milióna unikátnych užívateľov (RU) obsadila deviate miesto," uvádza zive.sk.

„Prekvapením je nárast stránky Teraz.sk o necelých 134.000 čitateľov, respektíve takmer 47 percent. Webnoviny.sk (portál agentúry SITA, poz. TASR) pritom ostali na úrovni z predchádzajúceho mesiaca. Spomedzi bulvárne ladených webov rástli najrýchlejšie Topky.sk (6,72 percenta). Čas.sk na piatom stupienku narástol o 3,62 percenta a desiata Pluska.sk o 2,74 percenta,“

konštatuje portál.

Najväčšie zmeny podľa zive.sk nastali pri webových projektoch spadajúcich pod Markízu a Joj. Zatiaľ čo TVnoviny.sk patriace prvej uvedenej televízii získali podľa portálu k dobru zhruba 168.000 návštevníkov (cez 32 percent), konkurenčné Noviny.sk stúpli o 159.000 RU (takmer 24 percent).

"Na domovskú adresu Joj zavítalo o 145.000 používateľov viac ako v októbri. Napriek tomu sa stránka neprebojovala do top 15, keď skončila o pozíciu nižšie. V prípade Markízy na 20. priečke evidujeme nárast návštevnosti o 72.500 RU," uvádza portál.

Zaujímavý skok vpred si podľa neho po krátkom čase opäť pripísalo Funrádio.sk. "Tentoraz posilnilo o vyše 17 percent. Návštevnosť tým prekročila hranicu 750.000 a stránka sa vrátila medzi najsilnejších 15 slovenských stránok," uvádza portál.

Príchod Vianoc sa podľa zive.sk prejavil na vyššom záujme o porovnávače cien. Heuréka.sk zaznamenala rast počtu unikátnych návštev o 93.000. V relatívnom vyjadrení išlo o 7,21 percenta. Približne rovnakým tempom stúpla aj Pricemania.sk (38. miesto).

"Najväčšie prepady nastali pri serveroch Autobazár.eu a Zdravie.sk, a to cez 12 percent. Pracovný portál Profesia.sk klesol o 7,64 percenta a Bazár.sk o 6,52 percenta," uvádza zive.sk.

Medzi prevádzkovateľmi podľa portálu najviac získali Markíza – Slovakia a Mac TV, prevádzkovatelia Markízy a Joj. Obaja stúpli o viac než 175.000 reálnych používateľov. Fun media, ktorý stojí za webmi Funrádio.sk a Európa.sk, si polepšil zhruba o 90.000 návštevníkov.

"Najhoršie dopadol Modrý koník s prepadom vyše 106.000 RU, čo je po prepočte 15 percent. Dôvodom je vypustenie stránok Modrástrecha.sk a Mojasvadba.sk zo štatistiky. Profesia klesla o necelých desať percent," uzatvára zive.sk.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Hodnota akcií firiem v projekte Južný prúd výrazne klesla
<< predchádzajúci článok
Minister Žiga pýta viac peňazí na protipovodňovú ochranu aj pre SHMÚ