Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

22. mája 2017

V Trenčíne začínajú doručovať rozhodnutia o daniach a poplatkoch



Ilustračná snímka.



Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Trenčín 22. mája (TASR) – Mesto Trenčín začne tento týždeň doručovať do trenčianskych domácností rozhodnutia o dani z nehnuteľností a o poplatku za komunálny odpad a drobný stavebný odpad. Rozhodnutia budú doručovať zamestnanci mestského úradu.


Ako informovala hovorkyňa Trenčína Erika Ságová, doručovanie potrvá asi tri týždne. Ak občanov počas troch týždňov nezastihnú, doručovateľ im v schránke zanechá oznámenie o uložení zásielky v sobášnej miestnosti mestského úradu, kde si ho budú môcť vyzdvihnúť.

„Zásielky budú v sobášnej miestnosti uložené len v určitom termíne, preto prosíme občanov, aby si dôkladne prečítali najmä dátum uloženia zásielky v sobášnej miestnosti, aby zbytočne nestrácali svoj čas. Po skončení vydávania zásielok sa mesto pokúsi nedoručené zásielky ešte odoslať prostredníctvom Slovenskej pošty,“ uviedla Ságová.

Ak aj napriek všetkým pokusom nebude zásielka doručená, zostane uložená u správcu dane, ktorý ju bude považovať za doručenú. V prípade nejasností alebo nezrovnalostí vyplývajúcich z týchto písomností sa občania môžu prísť poradiť do klientskeho centra na Mestskom úrade v Trenčíne alebo sa obrátiť na svojho správcu dane, ktorý preverí všetky rozhodujúce skutočnosti.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Polícia v Bratislave ešte eviduje porušenia pri kontrolách taxislužieb
<< predchádzajúci článok
V Ankare sa začal súdny proces s podnecovateľmi vlaňajšieho prevratu